00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Очекујем експлозију медаља у атлетици, Ивана није рекла последњу реч
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Навали народе: Украјина на распродаји
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 24.01.2022
КУЛТУРА
Рубрика која прати културне феномене и догађаје, ствараоце и личности који својим делом креирају савремену културну сцену у земљи и у свету.

Ана Ћурчин и Марко Настић објавили заједнички сингл „It Took Me So Long“

© Фото : Уступљено Спутњику/Небојша БабићАна Ћурчин и Марко Настић објавили први заједнички сингл „It Took Me So Long“
Ана Ћурчин и Марко Настић објавили први заједнички сингл „It Took Me So Long“ - Sputnik Србија, 1920, 02.04.2024
Пратите нас
Кантауторка Ана Ћурчин и ди-џеј и продуцент Марко Настић ујединили су се око заједничког пројекта „Амнасти“, а резултат је албум „It Took Me So Long“ са ког су објавили истоимени синг.
„Песма 'It Took Me So Long' је за мене песма о тренутку одлуке, прављењу реза и промене, дакле одмицања од неког старог обрасца. Истовремено је то једна од песама која је по мом мишљењу, најближа поп форми на целом албуму, тако да носи са собом и неку лакоћу, ритмичност која те покреће. Кад на све то додамо Неу која је створена за потребе спота и води нас у дигитални свет, све постаје још узбудљивије“, каже Ана Ћурчин и додаје да је једна од водиља њиховог пројекта креирање узбудљивог и прогресивног визуелног садржаја.
Футурустички видео за сингл „It Took Me So Long“ измаштао је Милан Личина, који је створио Неу, кроз коју је оживео Анине стихове на невероватан начин.
„У споту пратимо Неу која представља женски принцип. Њени покрети су усклађени са динамиком песме и кроз кореографију посматрамо како се ослобађа утицаја који је симболично вежу за односе. Светлосне нити које слободно пролазе кроз њу сугеришу да тим тренуцима управљају наши унутрашњи осећаји, док плес представља универзалну поруку о превазилажењу изазова. Желео сам да у потпуности искористим могућности савремене технологије. Снимљени су стварни покрети тела и лица, а затим пренети на дигиталног хуманоида“, објашњава Личина креативни процес рада на споту.
Марко Настић каже да је песма „It Took Me So Long“ прошла кроз највише трансформација током година рада на албуму:
„Свака верзија ми се допадала, али сада је коначно добила свој савршен звук. Како је ова песма насловна на албуму, јер како сам назив каже - дуго нам је требало да завршимо албум - мислим да је савршен избор за сингл који ће представити наш првенац публици –‘It took us so long, but it was all worth it’ (Дуго нам је требало да завршимо албум, али је вредело)“.
Комплетан албум са осам песама, у издању издавачких кућа „Поп Депресија“ и „ПДВ Рекордс“, биће доступан 26. априла дигитално и на плочи.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала