https://sputnikportal.rs/20240508/revolucija-iz-kine-stvorili-su-bateriju-koja-ce-promeniti-pravila-za-industriju-elektricnih-vozila-1171933712.html
Револуција из Кине: Створили су батерију која ће променити правила за индустрију електричних возила
Револуција из Кине: Створили су батерију која ће променити правила за индустрију електричних возила
Sputnik Србија
Названа je „Шеншинг Плус“ и прва је батерија те врсте која потенцијално мењач правила за индустрију електричних возила. 08.05.2024, Sputnik Србија
2024-05-08T17:51+0200
2024-05-08T17:51+0200
2024-05-08T17:51+0200
економија
економија
свет – економија
кина
аутомобили
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/08/1171941777_1:0:3642:2048_1920x0_80_0_0_e5eca5afd284b9bf735785edf2b3a35d.jpg
Главна болна тачка електричних аутомобила је њихов домет и брзина пуњења батерије, али кинеска компанија „Contemporary Amperex Technology Co(ЦАТЛ)“ тврди да постоји решење.ЦАТЛ је велика компанија за производњу батерија, а у четвртак су представили нову литијум-гвоздено-фосфатну (ЛФП) батерију. Ова нова батерија нуди домет вожње од више од 1.000 километара с једним пуњењем.Поред великог домета, технологија нуди и 4Ц супер-брзо пуњење које омогућава 600 километараза само 10 минута, тачније, километар у секунди, пише „Пословни дневник“.Највећи произвођач батерија искористио је велики Сајам аутомобила у Пекингу да покаже своју најновију технологију. ЛФП батерије су најчешће у аутомобилској индустрији због приступачне цене, дугог животног циклуса и веће одрживости уз етичније рударење.Четири возила већ користе актуелну генерацију Шеншинг батерија са дометом од 700 километара, а до краја године очекује се још 50 возила. Ова цифра је импресивна, али треба имати у виду да је вероватно постигнута у кинеском ЦЛТЦ циклусу тестирања, док је европски ВЛТП стандард нешто строжи.ЦАТЛ није навео величину батерије у киловат сатима, нити тачну брзину пуњења. Међутим, интересовање за ову батерију већ су показали „Тесла“, „Форд“ и „Порше“.Погледајте и:
кина
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/08/1171941777_456:0:3187:2048_1920x0_80_0_0_f03bfcc8e096282d004379ad1ffee08e.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, свет – економија, кина, аутомобили
економија, свет – економија, кина, аутомобили
Револуција из Кине: Створили су батерију која ће променити правила за индустрију електричних возила
Названа je „Шеншинг Плус“ и прва је батерија те врсте која потенцијално мењач правила за индустрију електричних возила.
Главна болна тачка електричних аутомобила је њихов домет и брзина пуњења батерије, али кинеска компанија „Contemporary Amperex Technology Co(ЦАТЛ)“ тврди да постоји решење.
ЦАТЛ је велика компанија за производњу батерија, а у четвртак су представили нову литијум-гвоздено-фосфатну (ЛФП) батерију. Ова нова батерија нуди домет вожње од више од 1.000 километара с једним пуњењем.
Поред великог домета, технологија нуди и 4Ц супер-брзо пуњење које омогућава 600 километараза само 10 минута, тачније, километар у секунди,
пише „Пословни дневник“.
Највећи произвођач батерија искористио је велики Сајам аутомобила у Пекингу да покаже своју најновију технологију. ЛФП батерије су најчешће у аутомобилској индустрији због приступачне цене, дугог животног циклуса и веће одрживости уз етичније рударење.
Четири возила већ користе актуелну генерацију Шеншинг батерија са дометом од 700 километара, а до краја године очекује се још 50 возила. Ова цифра је импресивна, али треба имати у виду да је вероватно постигнута у кинеском ЦЛТЦ циклусу тестирања, док је европски ВЛТП стандард нешто строжи.
ЦАТЛ није навео величину батерије у киловат сатима, нити тачну брзину пуњења. Међутим, интересовање за ову батерију већ су показали „Тесла“, „Форд“ и „Порше“.