00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Краљица Симонида, средњовековна модна икона
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Новаковић: Слободан пад Манчестер јунајтеда
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Кинески гигант тврди да ће његови хибриди прелазити 2.000 километара без допуњавања горива и струје

© AP Photo / Ng Han GuanЕлектрични аутомобил "Галеб" кинеске компаније "БИД"
Електрични аутомобил Галеб кинеске компаније БИД - Sputnik Србија, 1920, 29.05.2024
Пратите нас
Ако је веровати најави кинеског аутомобилског гиганта БИД (BYD), њихова нова хибридна возила имаће тако невероватан домет да ће надмашити првог конкурента за чак 800 километара.
Постизање 2.000 километара без допуњавања горива тренутно је незамисливо за било који аутомобил, са унутрашњим сагоревањем, хибридни или електрични. Међутим, кинески произвођач електричних возила БИД инсистира да је то могуће са њиховим унапређеним хибридним погонским системом, који ће бити уграђен у њихове две нове лимузине средње величине, наводи „Блумберг“.
Поменута технологија обећава потрошњу од око 3,5 литара горива на 100 километара, што је веома импресивно, а то је 800 километара већи домет од хибридног Лексуса ЕС из 2023. године, прошлогодишњег лидера на листи хибрида с најдужим дометом америчког Kelly Blue Book. Такав напредак би увелико повећао привлачност хибрида, познатих по импресивној економичности у потрошњи горива, нижим почетним трошковима и смањеној бризи у вези садометом.
Популарност хибрида остаје висока и међу произвођачима аутомобила и међу потрошачима. Ова возила служе као мост између традиционалних мотора и потпуно електричних модела, посебно као одскочна даска за продају електричних возила на многим тржиштима. БИД-ови хибриди чине већину њихове продаје, пренео је Ројтерс.
„Тојота“, са својом опсежном линијом хибрида, нашла је потврду у тој промени тржишта упркос томе што је каснила са електричним возилима. Амерички „Форд“ је, препознајући улогу хибрида у балансирању губитака од електричних возила, у априлу најавио проширење своје хибридне понуде, пренео је „Бизнис инсајдер“.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала