https://sputnikportal.rs/20240529/kineski-gigant-tvrdi-da-ce-njegovi-hibridi-prelaziti-2000-kilometara-bez-dopunjavanja-goriva-i-struje-1172782903.html
Кинески гигант тврди да ће његови хибриди прелазити 2.000 километара без допуњавања горива и струје
Кинески гигант тврди да ће његови хибриди прелазити 2.000 километара без допуњавања горива и струје
Sputnik Србија
Ако је веровати најави кинеског аутомобилског гиганта БИД (BYD), њихова нова хибридна возила имаће тако невероватан домет да ће надмашити првог конкурента за... 29.05.2024, Sputnik Србија
2024-05-29T19:32+0200
2024-05-29T19:32+0200
2024-05-29T19:32+0200
економија
економија
свет – економија
аутомобили
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/18/1172606541_0:5:3073:1733_1920x0_80_0_0_c7cc04f1da110011f54e920bc262131f.jpg
Постизање 2.000 километара без допуњавања горива тренутно је незамисливо за било који аутомобил, са унутрашњим сагоревањем, хибридни или електрични. Међутим, кинески произвођач електричних возила БИД инсистира да је то могуће са њиховим унапређеним хибридним погонским системом, који ће бити уграђен у њихове две нове лимузине средње величине, наводи „Блумберг“.Поменута технологија обећава потрошњу од око 3,5 литара горива на 100 километара, што је веома импресивно, а то је 800 километара већи домет од хибридног Лексуса ЕС из 2023. године, прошлогодишњег лидера на листи хибрида с најдужим дометом америчког Kelly Blue Book. Такав напредак би увелико повећао привлачност хибрида, познатих по импресивној економичности у потрошњи горива, нижим почетним трошковима и смањеној бризи у вези садометом.Популарност хибрида остаје висока и међу произвођачима аутомобила и међу потрошачима. Ова возила служе као мост између традиционалних мотора и потпуно електричних модела, посебно као одскочна даска за продају електричних возила на многим тржиштима. БИД-ови хибриди чине већину њихове продаје, пренео је Ројтерс.„Тојота“, са својом опсежном линијом хибрида, нашла је потврду у тој промени тржишта упркос томе што је каснила са електричним возилима. Амерички „Форд“ је, препознајући улогу хибрида у балансирању губитака од електричних возила, у априлу најавио проширење своје хибридне понуде, пренео је „Бизнис инсајдер“.Погледајте и:
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/18/1172606541_148:0:2879:2048_1920x0_80_0_0_41eb17c9f8eab58f40a520e50f39ae3d.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, свет – економија, аутомобили
економија, свет – економија, аутомобили
Кинески гигант тврди да ће његови хибриди прелазити 2.000 километара без допуњавања горива и струје
Ако је веровати најави кинеског аутомобилског гиганта БИД (BYD), њихова нова хибридна возила имаће тако невероватан домет да ће надмашити првог конкурента за чак 800 километара.
Постизање 2.000 километара без допуњавања горива тренутно је незамисливо за било који аутомобил, са унутрашњим сагоревањем, хибридни или електрични. Међутим, кинески произвођач електричних возила БИД инсистира да је то могуће са њиховим унапређеним хибридним погонским системом, који ће бити уграђен у њихове две нове лимузине средње величине, наводи „Блумберг“.
Поменута технологија обећава потрошњу од око 3,5 литара горива на 100 километара, што је веома импресивно, а то је 800 километара већи домет од хибридног Лексуса ЕС из 2023. године, прошлогодишњег лидера на листи хибрида с најдужим дометом америчког Kelly Blue Book. Такав напредак би увелико повећао привлачност хибрида, познатих по импресивној економичности у потрошњи горива, нижим почетним трошковима и смањеној бризи у вези садометом.
Популарност хибрида остаје висока и међу произвођачима аутомобила и међу потрошачима. Ова возила служе као мост између традиционалних мотора и потпуно електричних модела, посебно као одскочна даска за продају електричних возила на многим тржиштима. БИД-ови хибриди чине већину њихове продаје,
пренео је Ројтерс.
„Тојота“, са својом опсежном линијом хибрида, нашла је потврду у тој промени тржишта упркос томе што је каснила са електричним возилима. Амерички „Форд“ је, препознајући улогу хибрида у балансирању губитака од електричних возила, у априлу најавио проширење своје хибридне понуде,
пренео је „Бизнис инсајдер“.