- Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Почела изградња 120 метара дугог железничког Томашевачког моста на прузи преко Тамиша /фото/

© Tanjug / FOTO IS ŽПочела изградња железничког Томашевачког моста
Почела изградња железничког Томашевачког моста - Sputnik Србија, 1920, 31.05.2024
Пратите нас
Почели су радови на изградњи новог железничког Томашевачког моста преко Тамиша, дужине 120 метара на прузи Панчево-Зрењанин, а рок за завршетак радова је 460 дана.
Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горан Весић изјавио је да ће се нови железнички мост налазити недалеко од постојећег железничко-друмског моста који је изграђен 1880. године, између Орловата и Томашевца, који ускоро више неће бити у употреби.
Додао је да Путеви Србије планирају изградњу новог друмског моста, са обилазницом око Орловата.
„Томашевачки мост служио је за одвијање железничког и друмског саобраћаја, што је доводило до проблема деценијама јер, када су пролазили возови, није био могућ друмски саобраћај. То више неће бити случај. У наредном периоду преко Тамиша код Орловата, уместо једног нефункционалног моста друмско-железничког моста, постојаће два моста - железнички и друмски, што ће значајно убрзати саобраћај и осигурати већу безбедност свих путника“, рекао је Весић.
Како је навео, вредност уговора за изградњу новог Томашевачког моста је нешто више од 1,5 милијарди динара.
Указао је да је постојећи Томашевачки мост био у употреби пуних 14 деценија и представља најстарији мост тог типа у Србији, симболизујући историју Баната и железничку традицију тог дела земље.
© Tanjug / FOTO IS ŽПочела изградња железничког Томашевачког моста
Почела изградња железничког Томашевачког моста - Sputnik Србија, 1920, 31.05.2024
Почела изградња железничког Томашевачког моста
Весић је додао да су на сугестију грађана из "Инфраструктуре железнице Србије" покренули иницијативу да се постојећи мост сачува и након што у више не буде у употреби.
За Зрењанин је важно да стари мост буде сачуван као индустријско и техничко наслеђе, посебно због чињенице да ће тај град бити Престоница културе 2025. године, додао је он.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала