https://sputnikportal.rs/20240615/elektricni-trotineti-u-srbiji-od-danas-moraju-imati-nalepnice-1173673514.html
Електрични тротинети у Србији од данас морају имати налепнице
Електрични тротинети у Србији од данас морају имати налепнице
Sputnik Србија
Електрични тротинети у Србији од данас неће моћи да се користе у саобраћају без налепнице, у складу са правилником који је ступио на снагу 5. априла ове... 15.06.2024, Sputnik Србија
2024-06-15T22:20+0200
2024-06-15T22:20+0200
2024-06-15T22:20+0200
друштво
друштво
србија – друштво
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/09/05/1129553191_0:72:3512:2048_1920x0_80_0_0_9b7e1dc373b1d86847159e1e3a198ce3.jpg
Милан Вујанић из Комитета за безбедност саобраћаја каже за Танјуг да је у Србији произведено око 3.500 налепница, колико је и регистрованих тротинета, а да од данас полиција креће са кажњавањем возача који ту налепницу немају.Вујанић наводи да у нашој земљи постоји више од 250.000 електричних тротинета и истиче да њихова брзина не сме бити већа од 25 км/х, иако смо често сведоци супротног.Он додаје да је тешко проценити тачан број електричних тротинета, јер многи у Србију улазе без папира.Наводи да власници морају да оду у овлашћену организацију коју овлашћује Агенција за безбедност саобраћаја, како би тротинет био прегледан и усаглашен са условима под којима може да се користи.Осврнувши се на број погинулих у саобраћајним несрећама, Вујанић је навео да је највећи узрочник невезивање појаса.Према његовим речима, грађани нису свесни опасности која им прети услед невезивања појаса.„То је средство које вам тражи пет секунди да га ставите. Нема потребе ни за каквим посебним подешавањем. Никакве посебне набавке не радите. Никаква посебна обука не треба за то, само да користите оно што смо вам дали“, нагласио је Вујанић.Додаје да је број погинулих у саобраћајним несрећама мањи у развијеним земљама и указује да смрт осим емотивних губитака узрокује и економске.Вујанић је навео да, према светској статистици, највећи број погинулих у саобраћајним несрећама просечно има 23,5 године.Погледајте и:
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/09/05/1129553191_503:0:3234:2048_1920x0_80_0_0_2aaa567d8210f5b268308ff4ff4a0e78.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
друштво, србија – друштво
друштво, србија – друштво
Електрични тротинети у Србији од данас морају имати налепнице
Електрични тротинети у Србији од данас неће моћи да се користе у саобраћају без налепнице, у складу са правилником који је ступио на снагу 5. априла ове године.
Милан Вујанић из Комитета за безбедност саобраћаја каже за Танјуг да је у Србији произведено око 3.500 налепница, колико је и регистрованих тротинета, а да од данас полиција креће са кажњавањем возача који ту налепницу немају.
Вујанић наводи да у нашој земљи постоји више од 250.000 електричних тротинета и истиче да њихова брзина не сме бити већа од 25 км/х, иако смо често сведоци супротног.
Он додаје да је тешко проценити тачан број електричних тротинета, јер многи у Србију улазе без папира.
Наводи да власници морају да оду у овлашћену организацију коју овлашћује Агенција за безбедност саобраћаја, како би тротинет био прегледан и усаглашен са условима под којима може да се користи.
Осврнувши се на број погинулих у саобраћајним несрећама, Вујанић је навео да је највећи узрочник невезивање појаса.
„Појас вас штити у неким разумним границама. Замислите неког ко вози 200 на сат и удари у зид. Њему нема помоћи без обзира да ли је везао појас или не“, рекао је Вујанић.
Према његовим речима, грађани нису свесни опасности која им прети услед невезивања појаса.
„То је средство које вам тражи пет секунди да га ставите. Нема потребе ни за каквим посебним подешавањем. Никакве посебне набавке не радите. Никаква посебна обука не треба за то, само да користите оно што смо вам дали“, нагласио је Вујанић.
Додаје да је број погинулих у саобраћајним несрећама мањи у развијеним земљама и указује да смрт осим емотивних губитака узрокује и економске.
Вујанић је навео да, према светској статистици, највећи број погинулих у саобраћајним несрећама просечно има 23,5 године.