00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
20:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
НАУКА И ТЕХНОЛОГИЈА

Како да сами оспособите рачунар након глобалног ИТ прекида

© Фото : Pexels/Photo by Dan Nelson Лаптоп
Лаптоп - Sputnik Србија, 1920, 20.07.2024
Пратите нас
Велики број корисника Мајкрософт Виндоуса суочава се са прекидима због проблема са софтвером за сајбер безбедност компаније CrowdStrike, што је направило застоје у раду компанија широм света. Међутим, CrowdStrike каже да је објавио поправку, а и Мајкрософт и CrowdStrike предложили су привремена решења за кориснике који се суочавају са проблемима.
Неким корисницима Виндоуса појављује се „плави екран смрти“ када покушавају да користе своје рачунаре, као резултат глобалне грешке изазване софтверским ажурирањем платформе Фалкон треће стране, компаније CrowdStrike.
CrowdStrike је поништио проблем и применио поправку, али „може потрајати неко време за неке системе који се аутоматски не опорављају“ пре него што се проблем реши, рекао је извршни директор CrowdStrike-а Џорџ Курц у интервјуу за Ен-Би-Си.
Курц је рекао да су неки корисници успели да реше проблем поновним покретањем својих рачунара. Али, ако проблеми и даље трају, CrowdStrike је понудио ручно решење за плави екран.
Ова поправка укључује покретање система у безбедном режиму (Safe Mode) или Windows Recovery Environment, и навигацију до директоријума C:\Windows\System32\drivers\CrowdStrike. Корисници морају да обришу фајл l „C-00000291*.sys“.
Овај процес ставља систем у режим где CrowdStrike и други драјвери трећих страна не могу да функционишу, према информацијама са сајта Verge.
Мајкрософт је саопштио да су неки корисници који користе његов Azure cloud успели да поправе своје рачунаре поновним покретањем система и до 15 пута. Амазон је такође сугерисао да поновно покретање рачунара може решити проблем за кориснике који користе његов AWS cloud софтвер.
Брајан Хонан, оснивач ирског Computer Emergency Response тима, рекао је за Форбс да ова решења захтевају „ручно интервенисање на сваком појединачно погођеном уређају, што може довести до дугог времена опоравка од овог проблема“.
Прекид је погодио компаније и владине агенције широм света, узрокујући хиљаде кашњења и отказивања летова, приморавајући болнице да откажу планиране процедуре, суспендујући сервере у ресторанима брзе хране и изазивајући пад 911 услуга у неколико држава. Све 911 услуге су сада обновљене.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала