00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Фестивал ауторског филма
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Свет настао испод Гогољевог шињела
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Истраживање открило које речи одбијају људе од куповине

© Sputnik / Бојана СтојадиновићЦрни петак у Ада молу
Црни петак у Ада молу - Sputnik Србија, 1920, 04.08.2024
Пратите нас
Компаније би могле несвесно да нанесу штету продаји својих производа уколико приликом њиховог представљања користе синтагму „вештачка интелигенција“, показало је ново истраживање.
„Кад се помене вештачка интелигенција, она углавном смањује емоционалну повезаност купца с производом, што онда смањује њихову склоност да га купе. Открили смо да емоционално поверење игра кључну улогу у томе како потрошачи перципирају производе који користе вештачку интелигенцију“, изјавио је Месут Чичек, главни аутор студије и асистент на Универзитету Вашингтон Стејт, који је предводио истраживање.
Како би проверили како ће потрошачи реаговати на синтагму „вештачка интелигенција“ у опису производа и услуга, истраживачи су саставили су упитник с различитим питањима и описима производа у различитим категоријама.
Укупно су обухватили 1.000 испитаника који су добили идентичне описе, на пример, паметних телевизора, али је у једном опису био наведен израз „вештачка интелигенција“, а у другом је био изостављен.
Група која је добила опис с речима „вештачка интелигенција“ изјавила је како је мања вероватноћа да ће купити тај телевизор.
„Такође смо открили да је негативна реакција на помињање АИ-а била још израженија за производе и услуге ‘високог ризика’, оне код којих су људи опрезнији кад их купују, попут скупе електронике, медицинских уређаја или финансијских услуга. Будући да неуспех носи већи потенцијални ризик, који може укључивати ​​новчани губитак или опасност за физичку сигурност, помињање вештачке интелигенције за описе таквих производа може учинити потрошаче опрезнијим и смањити шансе да ће купити дати производ“, објашњава Чичек.
Он је навео да су тестирали осам категорија производа и услуга, а резултати су увек били исти – производи и услуге које су у својим описима садржавале речи „вештачка интелигенција“ били су мање пожељни, пренео је портал „Зимо“.
„Наглашавање вештачке интелигенције можда неће увек бити корисно, нарочито за високоризичне производе. Усредсредите се на описивање карактеристика или предности и избегавајте да пуно помињете АИ“, саветује Чичек.
Истраживање је објављено у часопису „Journal of Hospitality Marketing & Management“.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала