00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Сан о слободи“
06:56
30 мин
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
Субвенције од 20.000 евра за кров над главом породицама са децом
16:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Најопаснија друштвена мрежа у Америци
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
РУСИЈА
Најновије вести, анализе и занимљивости из Русије и Заједнице независних држава

Чамац се претвара у дрон: Русија производи мултифункционална беспилотна пловила

© Sputnik / Pavel Lisitsyn / Уђи у базу фотографијаFPV дрон-камикадзе в руках разведчика Новороссийского десантно-штурмового горного соединения на Запорожском направлении ВСО
FPV дрон-камикадзе в руках разведчика Новороссийского десантно-штурмового горного соединения на Запорожском направлении ВСО - Sputnik Србија, 1920, 14.08.2024
Пратите нас
Руски војно-индустријски комплекс започео је производњу мултифункционалних беспилотних пловила, преноси лист „Известија“, позивајући се на примерке представљене на Међународном војно-техничком форуму „Армија 2024“.
Према медијском писању, ова беспилотна пловила омогућавају да се превезете 20 килограма терета, а могу се користити и као „камиказе“ или платформа за два беспилотна летелица.
Како је прецизирано, на пловилу може да се смести не само експлозив, већ и платформа за ФПВ дронове или извиђачки дрон.

Решења која се користе у њиховој производњи помажу да се скоро сваки чамац може брзо претворити у беспилотно пловило.

Према речима генералног директора компаније „ОСК технолоџи“ Алексеја Васиљева, производња беспилотних пловила од нуле је веома скупа и дуготрајна, па је боље уградити контролне системе на постојеће чамце.
Тако произвођачи за минимално време и мало новца добијају пловило на даљинско управљање под неопходним условима коришћења, објаснио је он.
Њиме се даљински управља помоћу механизма који окреће волан. На исти начин може да се контролише гас, да се мењају брзине и смер кретања напред-назад. Све команде се преносе путем радио комуникације, чиме се бави оператер који се налази на обали.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала