00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
16:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Кад ликови из романа одлуче да убију писца
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Очекујем експлозију медаља у атлетици, Ивана није рекла последњу реч
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Навали народе: Украјина на распродаји
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
НАУКА И ТЕХНОЛОГИЈА

Звучи шокантно, али мобилни телефони нас прислушкују – баш тако

CC0 / rawpixel.com / Тинејџерка с телефоном
Тинејџерка с телефоном - Sputnik Србија, 1920, 03.09.2024
Пратите нас
Ако ваш глас или подаци о понашању сугеришу да размишљате о куповини нечега, појавиће се оглас управо онога о чему сте размишљали – како то објаснити?
Иако су многи у то већ дуго сумњали, сада доступне информације сугеришу да нас наши мобилни телефони заиста прислушкују. Један од маркетиншких партнера Фејсбука* детаљно је описао како компанија прислушкује разговоре корисника како би креирала циљане огласе, преноси „Дејли мејл“.
„Cok Media Group“ (CMG) тврди да њен софтвер „Active Listening“ користи вештачку интелигенцију за прикупљање и анализу података о намерама у реалном времену слушајући шта говорите преко телефона, лаптопа или микрофона.
„Оглашивачи могу упарити гласовне податке са подацима о понашању како би циљали купце на тржишту“, наводи се.
Није јасно да ли софтвер „Active Listening“ слуша све време или само у одређеним тренуцима када је микрофон телефона активиран, на пример током позива.
Оглашивачи затим користе ове увиде да циљају потрошаче на тржишту, који су људи који активно размишљају о куповини одређеног производа или услуге.
Ако ваш глас или подаци о понашању сугеришу да размишљате о куповини нечега, огласи за ту ставку ће вам бити понуђени у шта сте се сигурно уверили небројено пута.
На пример, разговор о „Тојотиним“ аутомобилима или претрага у вези са њима резултираће појавом огласа управо аутомобила ове марке.
*Активности „Мета“ (друштвене мреже Фејсбук и Инстаграм) забрањене су у Русији као екстремистичке.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала