https://sputnikportal.rs/20240907/problemi-u-autoindustriji-italija-zbog-krize-u-folksvagenu-trazi-nova-trzista-za-autodelove-1177021236.html
Проблеми у аутоиндустрији: Италија због кризе у „Фолксвагену“ тражи нова тржишта за аутоделове
Проблеми у аутоиндустрији: Италија због кризе у „Фолксвагену“ тражи нова тржишта за аутоделове
Sputnik Србија
Почетком недеље управа „Фолксвагена“ објавила да је више не искључује могућност затварања погона и отпуштања радника у Њемачкој у склопу смањења трошкова у... 07.09.2024, Sputnik Србија
2024-09-07T21:55+0200
2024-09-07T21:55+0200
2024-09-07T21:55+0200
економија
економија
свет – економија
немачка
фолксваген
италија
аутомобилска индустрија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/491/31/4913190_0:180:3005:1870_1920x0_80_0_0_06b9fe346cbf5b2b03bb739c7c6ff412.jpg
Италија је у потрази за извозним тржиштима за аутоделове ‘бацила око’ на Мексико и Вијетнам, рачунајући да би због кризе у „Фолксвагену“ потражња у Немачкој могла ослабити, рекао је министар спољних послова Антонио Тајани, преносе хрватски медији.Проблеми у Немачкој могли би да утичу на италијански извоз аутоделова, објаснио је Тајани.“Зато проверавамо на којим бисмо тржиштима могли ојачати присутност Италије”, додао је, споменувши Мексико и Вијетнам.Претходних дана управа „Фолксвагена“ навела је да планирају да пониште дугогодишњи споразум с представницима радника у Немачкој који искључује отказе до краја 2029. године, а на снази је од 1994. године.Менаџери верују да бренд VW треба из темеља реструктурирати и да актуални напори да се смањи број радника програмима превременог пензионисања и отпремнина неће бити довољни, поручили су из управе, не прецизирајући колико би радних места у Њемачкој могло бити угашено, ни које би фабрике могле бити затворене.Немачка је највеће тржиште италијанске индустрије аутоделова, с извозом у прошлој години у вредности од 5,2 милијарде евра, према удружењу произвођача АНФИА.
https://sputnikportal.rs/20240904/kriza-drma-temelje-folksvagena-radnici-protestuju-rukovodstvo-krivi-vladu-resenje-nije-na-vidiku-1176912030.html
немачка
италија
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/491/31/4913190_137:0:2868:2048_1920x0_80_0_0_7e00f5548cf1903713b310d70fe9770f.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, свет – економија, немачка, фолксваген, италија, аутомобилска индустрија
економија, свет – економија, немачка, фолксваген, италија, аутомобилска индустрија
Проблеми у аутоиндустрији: Италија због кризе у „Фолксвагену“ тражи нова тржишта за аутоделове
Почетком недеље управа „Фолксвагена“ објавила да је више не искључује могућност затварања погона и отпуштања радника у Њемачкој у склопу смањења трошкова у кључном бренду VW.
Италија је у потрази за извозним тржиштима за аутоделове ‘бацила око’ на Мексико и Вијетнам, рачунајући да би због кризе у „Фолксвагену“ потражња у Немачкој могла ослабити, рекао је министар спољних послова Антонио Тајани,
преносе хрватски медији.
“Свесни смо ситуације с којом се Немачка суочава у аутомобилској индустрији”, рекао је министар Тајани новинарима на маргинама пословног форума ТЕХА.
Проблеми у Немачкој могли би да утичу на италијански извоз аутоделова, објаснио је Тајани.
“Зато проверавамо на којим бисмо тржиштима могли ојачати присутност Италије”, додао је, споменувши Мексико и Вијетнам.
Претходних дана управа „Фолксвагена“ навела је да планирају да пониште дугогодишњи споразум с представницима радника у Немачкој који искључује отказе до краја 2029. године, а на снази је од 1994. године.
Менаџери верују да бренд VW треба из темеља реструктурирати и да актуални напори да се смањи број радника програмима превременог пензионисања и отпремнина неће бити довољни, поручили су из управе, не прецизирајући колико би радних места у Њемачкој могло бити угашено, ни које би фабрике могле бити затворене.
Немачка је највеће тржиште италијанске индустрије аутоделова, с извозом у прошлој години у вредности од 5,2 милијарде евра, према удружењу произвођача АНФИА.