00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОРБИТА КУЛТУРЕ
Како се прави речник српског народа
16:00
120 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Спира бритком сабљом по српском фудбалу
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Деца гејмери све више на мети сајбер криминалаца

© Sputnik / Евгений Одиноков / Уђи у базу фотографијаИграње видео игара
Играње видео игара - Sputnik Србија, 1920, 10.09.2024
Пратите нас
Деца гејмери су све више на мети сајбер криминалаца, који популарне дечје користе као „мамац“, показује ново истраживање.
Број јединствених корисника на мети сајбер криминалаца, који користе популарне дечје игре као мамац, порастао је за 30 одсто у првој половини 2024. године, саопштили су из компаније Касперски која је спровела истраживање о сајбер криминалу који таргетира младе гејмере.
Истраживачи су открили да је било више од 6,6 милиона напада, од којих је већина била повезана са игрицама попут Mајнкрафта, Роблоxа и Амонг Ас, а сајбер криминалци користе популарне игре како би преварили младе гејмере, често нудећи лажне скинове (одећа или оклоп за хероја у игрици који му побољштавају вештине) и награде у замену за личне податке.
Од 18 игара одабраних за ово истраживање, покренуто је више од три милиона покушаја напада под маском игре Мајнкрафт, која је одабрана вероватно на основу популарности игре међу гејмерима.
Стручњак за безбедност у компанији Касперски Василиј М. Косников истиче да се веће стопе успешности напада могу приписати уоченим трендовима у области опште сајбер безбедности тако што прате популарне трендове и покрећу лукавије нападе, искоришћавајући тренутну агенду и креирајући мање очигледне шеме, уместо да користе генеричке нападе.
„Током нашег истраживања, видели смо да напади на децу постају уобичајени вектор активности сајбер криминалаца. Зато је важна едукација о сајбер хигијени и употреба поузданих решења за сајбер безбедност је неопходна у изградњи безбедности деце у онлајн окружењу, као и неговање њиховог критичког размишљања, као и одговорно понашање на мрежи и снажно разумевање ризика“, нагласио је М. Колесников.
Како се у истраживању наводи, сајбер криминалци све чешће користе вештачку интелигенцију како би софистицираније персонализовали нападе уз помоћ аутоматизованих алата.
У истраживању се наводе и примери превара које су сада актуелне, а то су преваре злоупотребе игре Покемон ГО и игре Валорант кроз које преваранти привлаче пажњу деце да би им украли акредитиве и податке о кредитној картици.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала