Воз са именом "Аурора" већ је саобраћао између Москве и тадашњег Лењинграда од 1963. године, а у своје време био је изузетан по високом комфору и брзини којом је пут између два града прелазио за 4 сата и 59 минута.
Воз са именом "Аурора" већ је саобраћао између Москве и тадашњег Лењинграда од 1963. године, а у своје време био је изузетан по високом комфору и брзини којом је пут између два града прелазио за 4 сата и 59 минута.
Прва „Аурора” саобраћала је до 2010. године, а чувени воз сада стиже у новом руху, услед растуће потражње за транспортом и повећаним захтевима за удобношћу путника.
Прва „Аурора” саобраћала је до 2010. године, а чувени воз сада стиже у новом руху, услед растуће потражње за транспортом и повећаним захтевима за удобношћу путника.
"Аурора" се састоји од 15 двоспратних вагона - такозваних СВ вагона са купеима, седећих вагона стандардног и удобнијег распореда, сервисног вагона са просторима за особе са инвалидитетом и бистро вагона.
"Аурора" се састоји од 15 двоспратних вагона - такозваних СВ вагона са купеима, седећих вагона стандардног и удобнијег распореда, сервисног вагона са просторима за особе са инвалидитетом и бистро вагона.
Укупан капацитет воза, који ће саобраћати по два пара дневно, биће 1.240 путника.
Укупан капацитет воза, који ће саобраћати по два пара дневно, биће 1.240 путника.
Вожња на релацији Москва - Санкт Петербург пријатнија је уз шољу чаја.
Вожња на релацији Москва - Санкт Петербург пријатнија је уз шољу чаја.
Овај висококвалитетни дабл-декер путницима ће понудити штампу, мултимедијални садржај и освежење.
Овај висококвалитетни дабл-декер путницима ће понудити штампу, мултимедијални садржај и освежење.
Врхунски дизајн и висококвалитетни материјали коришћени у изради воза гарантују пријатну и удобну вожњу.
Врхунски дизајн и висококвалитетни материјали коришћени у изради воза гарантују пријатну и удобну вожњу.
Двоспратни брзи воз „Аурора“ у Москви.