00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
10:25
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК СПОРТ
Шта је успех, а шта резултат – и докле тај „вео тајне“
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Колико до примирја у Украјини
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Како је прошао први велики бојкот продавница у Хрватској

CC0 / rawpixel.com / Teddy / Супермаркет
Супермаркет - Sputnik Србија, 1920, 09.02.2025
Пратите нас
Потрошачка платформа „Хало, инспекторе“ тврди да је први бојкот продавница у Хрватској био успешан и да су постигнута два циља - уједињење и подизање свести потрошача, као и смањење укупне потрошње.
"Током три недеље, од првог петка бојкота до поноћи трећег петка бојкота, потрошили смо укупно 108 милиона евра мање, од чега само за три петка 75 милиона евра. Од 19 посматраних дана, пад потрошње забележен је 16 дана", истиче платформа, пренео је Индекс.
Навели су и у којим градовима је забележен највећи апсолутни пад вредности рачуна: предњачи Загреб, а следе Сплит, Осијек, Ријека, Задар, Вараждин, Пула, Карловац, Славонски Брод, Чаковец.
Истакли су и градове Валпово, Комижу, Пожегу, Чазму, Слатину, Доњу Стубицу, Лабин, Запрешић, Иванец, Забок и друге који су забележили највећи пад потрошње.
Платформа наводи да је држава прозвана због тога што није предузела правовремене мере за сузбијање инфлације, као и због тога што је, како се тврди, допустила општи неред на тржишту.
"Бојкот је средство за изражавање отпора, неслагања. Има велику моћ, подстиче на акцију и тражи хитну промену понашања оних против којих је усмерен", наводи платформа.
Истиче се да су интервенције које су уследиле после бојкота, као што су замрзавање цена појединих производа на одређени период, као и велики број акцијских понуда и снижења, само гест, а не решење за драматичну ситуацију.
"Замрзавање цена на кратак период и привремени попусти неће довести до заустављања раста цена или њихове стабилизације, а овај проблем добро знају сви који треба да организују", наводи платформа.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала