https://sputnikportal.rs/20250321/srbija-postaje-sve-atraktivnija-za-turiste-iz-kine-porast-poseta-za-58-odsto-u-odnosu-na-2024-1183841643.html
Србија постаје све атрактивнија за туристе из Кине, пораст посета за 58 одсто у односу на 2024.
Србија постаје све атрактивнија за туристе из Кине, пораст посета за 58 одсто у односу на 2024.
Sputnik Србија
Туристички промет са Народном Републиком Кином наставља да бележи изузетан раст, што потврђују подаци да је у периоду од 1. јануара до 21. марта Србију... 21.03.2025, Sputnik Србија
2025-03-21T17:50+0100
2025-03-21T17:50+0100
2025-03-21T17:50+0100
економија
економија
србија – економија
туризам и трговина
кина
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/07/11/1158667742_0:211:3073:1939_1920x0_80_0_0_bf172bb737b934659ff92d58153ee65c.jpg.webp
„Још значајнији је раст броја ноћења, који је порастао за 95,2 одсто, достигавши 100.114 ноћења у поређењу са 51.280 у истом периоду 2024“, истакао је Мемић за Танјуг.Он је додао да су ови резултати јасна потврда да Србија постаје све атрактивнија дестинација за туристе из Кине, што је плод стратешког улагања у промоцију, бољу авио-повезаност и унапређење туристичке понуде.„Министарство туризма и омладине наставиће да подржава иницијативе које доприносе овом расту, са циљем да Србија постане једна од најпожељнијих дестинација за кинеске туристе у регион“, нагласио је Мемић.Мемић је посебно истакао значај безвизног режима између Србије и Кине, као и појачане промотивне активности које се спроводе на кинеском тржишту.Оценио је да је унапређење туристичке инфраструктуре, укључујући дигитализацију услуга и увођење понуде прилагођене кинеским туристима, такође допринело овом расту.Према његовим речима, очекује се да ће овај тренд наставити да расте у наредним месецима, нарочито са предстојећим туристичким манифестацијама и фестивалима у Србији.„Наш циљ је да додатно проширимо сарадњу са кинеским туристичким оператерима и платформама како бисмо осигурали да Србија остане високо позиционирана на мапи омиљених дестинација кинеских путника. Наставићемо да радимо на побољшању услова и садржаја који ће додатно привући госте из Кине, било да је реч о културном, гастрономском или авантуристичком туризму“, закључио је Мемић.Погледајте и:
кина
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e7/07/11/1158667742_0:0:2731:2048_1920x0_80_0_0_a97c697975e748c81d02b70407841535.jpg.webpSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, србија – економија, туризам и трговина, кина
економија, србија – економија, туризам и трговина, кина
Србија постаје све атрактивнија за туристе из Кине, пораст посета за 58 одсто у односу на 2024.
Туристички промет са Народном Републиком Кином наставља да бележи изузетан раст, што потврђују подаци да је у периоду од 1. јануара до 21. марта Србију посетило 26.478 кинеских туриста, што представља пораст од 58,3 одсто у односу на исти период прошле године, изјавио је данас министар туризма и омладине у Влади у техничком мандату Хусеин Мемић.
„Још значајнији је раст броја ноћења, који је порастао за 95,2 одсто, достигавши 100.114 ноћења у поређењу са 51.280 у истом периоду 2024“, истакао је Мемић за Танјуг.
Он је додао да су ови резултати јасна потврда да Србија постаје све атрактивнија дестинација за туристе из Кине, што је плод стратешког улагања у промоцију, бољу авио-повезаност и унапређење туристичке понуде.
„Министарство туризма и омладине наставиће да подржава иницијативе које доприносе овом расту, са циљем да Србија постане једна од најпожељнијих дестинација за кинеске туристе у регион“, нагласио је Мемић.
Мемић је посебно истакао значај безвизног режима између Србије и Кине, као и појачане промотивне активности које се спроводе на кинеском тржишту.
Оценио је да је унапређење туристичке инфраструктуре, укључујући дигитализацију услуга и увођење понуде прилагођене кинеским туристима, такође допринело овом расту.
Према његовим речима, очекује се да ће овај тренд наставити да расте у наредним месецима, нарочито са предстојећим туристичким манифестацијама и фестивалима у Србији.
„Наш циљ је да додатно проширимо сарадњу са кинеским туристичким оператерима и платформама како бисмо осигурали да Србија остане високо позиционирана на мапи омиљених дестинација кинеских путника. Наставићемо да радимо на побољшању услова и садржаја који ће додатно привући госте из Кине, било да је реч о културном, гастрономском или авантуристичком туризму“, закључио је Мемић.