https://sputnikportal.rs/20250507/kina-testira-najbrzi-voz-na-svetu-sa-ultrapreciznom-tehnologijom-kocenja-1185493333.html
Кина тестира најбржи воз на свету са ултрапрецизном технологијом кочења
Кина тестира најбржи воз на свету са ултрапрецизном технологијом кочења
Sputnik Србија
Кинески научници врше испитивања прототипа најбржег воза на свету, ЦР450, како би се тестирала технологија изузетно прецизног кочења. 07.05.2025, Sputnik Србија
2025-05-07T22:33+0200
2025-05-07T22:33+0200
2025-05-07T22:33+0200
кина
брзи воз
друштво
економија
економија
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/13/1130794013_0:110:3107:1858_1920x0_80_0_0_8ceaeabdb33576a7af1d025b9508370f.jpg
ЦР450 мора да успори са 400 километара на сат до потпуног заустављања за само 112 секунди на дужини од 6.500 метара.Да би се ово постигло, потребан је изузетно поуздан кочиони систем, посебно главчина кочионог диска, преноси Си-Си-Ти-Ви.Главчина кочења захтевала је прецизну толеранцију од само 0,005 милиметара, око једне шеснаестине дебљине људске длаке.Након вишемесечног истраживања, кинески технички тим је не само решио изазов обраде главчине на стругу, већ је елиминисао и читав производни корак и удвостручио ефикасност у поређењу са страним техникама брушења.Погледајте и:
кина
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e5/0a/13/1130794013_0:0:2731:2048_1920x0_80_0_0_ebbd465f9040bb2fc3c8db4115c06c97.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
кина, брзи воз, друштво, економија
кина, брзи воз, друштво, економија
Кина тестира најбржи воз на свету са ултрапрецизном технологијом кочења
Кинески научници врше испитивања прототипа најбржег воза на свету, ЦР450, како би се тестирала технологија изузетно прецизног кочења.
ЦР450 мора да успори са 400 километара на сат до потпуног заустављања за само 112 секунди на дужини од 6.500 метара.
Да би се ово постигло, потребан је изузетно поуздан кочиони систем, посебно главчина кочионог диска, преноси Си-Си-Ти-Ви.
Главчина кочења захтевала је прецизну толеранцију од само 0,005 милиметара, око једне шеснаестине дебљине људске длаке.
Након вишемесечног истраживања, кинески технички тим је не само решио изазов обраде главчине на стругу, већ је елиминисао и читав производни корак и удвостручио ефикасност у поређењу са страним техникама брушења.