00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК СПОРТ
21:00
30 мин
СПУТЊИК СПОРТ
Оцокољић – до даљег
06:57
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Модно путовање кроз српску историју
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Бити или не бити за Украјину – може ли проћи нова превара Зеленског
17:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Породично“: Кућни буџет – како да планирамо и водимо породичне финансије
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
МУЛТИМЕДИЈА
Када слика говори више од хиљаду речи! Кроз Спутњикове фото-галерије, инфографике и други мултимедијални садржај сагледајте свет из другачије перспективе.

Београдски ракија фест: Српска шљивовица чека свој дан

Пратите нас
У Београду је одржан 18. Београдски ракија фест, који је окупио више од 30 дестилерија и произвођача опреме за производњу ракије, а како су навели из Привредне коморе Србије, која је организатор манифестације, том приликом је упућена иницијатива за проглашење „Светског дана шљивовице“.
© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Саветник председника Привредне коморе Србије (ПКС) Вељко Јовановић изјавио је да је на седници групације произвођача ракије и алкохолних пића, одржаној током фестивала, потекла иницијатива брендирања шљивовице и ракије као националног и регионалног бренда.

Саветник председника Привредне коморе Србије (ПКС) Вељко Јовановић изјавио је да је на седници групације произвођача ракије и алкохолних пића, одржаној током фестивала, потекла иницијатива брендирања шљивовице и ракије као националног и регионалног бренда. - Sputnik Србија
1/8

Саветник председника Привредне коморе Србије (ПКС) Вељко Јовановић изјавио је да је на седници групације произвођача ракије и алкохолних пића, одржаној током фестивала, потекла иницијатива брендирања шљивовице и ракије као националног и регионалног бренда.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Јовановић је за Танјуг казао да су се током састанка разматрали поједини датуми у децембру, који би били проглашени за „Светски дан шљивовице“ и оценио је да су велике шансе за његово проглашење.

Јовановић је за Танјуг казао да су се током састанка разматрали поједини датуми у децембру, који би били проглашени за „Светски дан шљивовице“ и оценио је да су велике шансе за његово проглашење. - Sputnik Србија
2/8

Јовановић је за Танјуг казао да су се током састанка разматрали поједини датуми у децембру, који би били проглашени за „Светски дан шљивовице“ и оценио је да су велике шансе за његово проглашење.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Он је подсетио да су на листу светске нематеријалне баштине Унеска уписане шљивовица, односно технологија производње и знања и истакао да је Балкан регион одакле би требало да крене брендирање ракије на тржиштима где то пиће још није препознато.

Он је подсетио да су на листу светске нематеријалне баштине Унеска уписане шљивовица, односно технологија производње и знања и истакао да је Балкан регион одакле би требало да крене брендирање ракије на тржиштима где то пиће још није препознато. - Sputnik Србија
3/8

Он је подсетио да су на листу светске нематеријалне баштине Унеска уписане шљивовица, односно технологија производње и знања и истакао да је Балкан регион одакле би требало да крене брендирање ракије на тржиштима где то пиће још није препознато.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

„Тих тржишта је много. Шансе су огромне, али негде смо се руководили искуствима, као што је код Ирског вискија, који је у једном тренутку готово био нестао са тржишта, а онда победио малтене шкотски виски када је реч о популарности“, рекао је Јовановић.

„Тих тржишта је много. Шансе су огромне, али негде смо се руководили искуствима, као што је код Ирског вискија, који је у једном тренутку готово био нестао са тржишта, а онда победио малтене шкотски виски када је реч о популарности“, рекао је Јовановић. - Sputnik Србија
4/8

„Тих тржишта је много. Шансе су огромне, али негде смо се руководили искуствима, као што је код Ирског вискија, који је у једном тренутку готово био нестао са тржишта, а онда победио малтене шкотски виски када је реч о популарности“, рекао је Јовановић.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Додао је и да је у Србији регистровано више од 1.000 произвођача ракије, чији број, према његовим речима, расте и нагласио да је битна размена знања између дестилерија.

Додао је и да је у Србији регистровано више од 1.000 произвођача ракије, чији број, према његовим речима, расте и нагласио да је битна размена знања између дестилерија. - Sputnik Србија
5/8

Додао је и да је у Србији регистровано више од 1.000 произвођача ракије, чији број, према његовим речима, расте и нагласио да је битна размена знања између дестилерија.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Директорка ПКС за регион Ужице Ана Лапчевић казала је да је Београдски фестивал ракије препознат као један од најцењенијих манифестација и додала је да је током фестивала одржано оцењивање различитих узорака ракије набављених у промету, а који је важан сегмент манифестације.

Директорка ПКС за регион Ужице Ана Лапчевић казала је да је Београдски фестивал ракије препознат као један од најцењенијих манифестација и додала је да је током фестивала одржано оцењивање различитих узорака ракије набављених у промету, а који је важан сегмент манифестације. - Sputnik Србија
6/8

Директорка ПКС за регион Ужице Ана Лапчевић казала је да је Београдски фестивал ракије препознат као један од најцењенијих манифестација и додала је да је током фестивала одржано оцењивање различитих узорака ракије набављених у промету, а који је важан сегмент манифестације.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Навела је да је ове године током манифестације први пут водила курс дегустације, односно сензорске анализе, што је како каже, један корак да се унапреди знање потрошача ракије.

Навела је да је ове године током манифестације први пут водила курс дегустације, односно сензорске анализе, што је како каже, један корак да се унапреди знање потрошача ракије. - Sputnik Србија
7/8

Навела је да је ове године током манифестације први пут водила курс дегустације, односно сензорске анализе, што је како каже, један корак да се унапреди знање потрошача ракије.

© Tanjug / MILOŠ MILIVOJEVIĆ

Она је оценила и да је шљива, као воће, сировина која даје најкомплексније и јако алкохолно пиће у категорији воћних ракија.

Она је оценила и да је шљива, као воће, сировина која даје најкомплексније и јако алкохолно пиће у категорији воћних ракија. - Sputnik Србија
8/8

Она је оценила и да је шљива, као воће, сировина која даје најкомплексније и јако алкохолно пиће у категорији воћних ракија.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала