https://sputnikportal.rs/20250612/izdato-upozorenje-o-zabrani-kretanja-na-zeleznickom-mostu-i-tunelu-57-na-pruzi-beograd-bar-1186731087.html
Издато упозорење о забрани кретања на железничком мосту и тунелу 57 на прузи Београд-Бар
Издато упозорење о забрани кретања на железничком мосту и тунелу 57 на прузи Београд-Бар
Sputnik Србија
Инфраструктура железнице Србије издала је данас упозорење да је строго забрањено кретање и задржавање на колосецима, железничком мосту и у тунелу број 57... 12.06.2025, Sputnik Србија
2025-06-12T16:18+0200
2025-06-12T16:18+0200
2025-06-12T16:18+0200
економија
друштво
железнице србије
железнички саобраћај
друштво
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/01/05/1181309533_0:320:3073:2048_1920x0_80_0_0_db3190a7e720f5573582bc7c9b3c3058.jpg
Туристи су до сада масовно користили еколошку стазу кањоном реке Ђетиње за шетњу, а која води старом трасом пруге Ужице - Вишеград. Због радова на обилазнице око града Ужица, забрањено је кретање на делу ове еколошке стазе где се изводе радови, са јасним обавештењима и физичким осигурањем.Део еколошке стазе биће затворен и забрањен за употребу на делу где се изводе радови, у складу са предвиђеном динамиком на изградњи моста великог распона, саопштила је Инфраструктура железнице Србије.Многи Ужичани, као и домаћи и страни туристи, уместо затвореног дела еколошке стазе, користе алтернативне путеве, како би заобишли место извођења радова где је кретање забрањено.Један од алтернативних праваца који се у последње време много користи је и део међународне барске пруге између железничких станица Ужице и Стапари.Наиме, грађани уместо дела еколошке стазе користе за пролазак управо овај део барске пруге, што је додатно опасно јер се деоница налази на мосту, а обухвата и тунел број 57, који је дуг 486 метара.Кретањем по отвореној прузи и кроз тунел, којим се одвија железнички саобраћај, грађани директно угрожавају свој живот, али и безбедност саобраћаја возова.Још већа опасност и додатна отежавајућа околност је и што многи пешаци по колосецима и кроз тунел гурају бицикле, што их додатно угрожава при евентуалном наиласку воза.Како је саопштено, млади користе апликацију железничког реда вожње, како би проверили да ли пругом наилази воз и да ли им је пролазак кроз тунел безбедан. Међутим, те апликације на садрже информације о теретним возовима, као ни о службеним железничким возним средствима, што додатно угрожава њихову безбедност."Имајући у виду све наведено, још једном апелујемо и упозоравамо да је неовлашћено кретање по прузи и кроз железничке тунеле строго забрањено, кажњиво и изузетно опасно по живот. То се посебно односи на деоницу барске пруге између станица Ужице и Стапари, где је у последње време више пута уочена оваква појава, којом се директно угрожавају људски животи", наводи се у саопштењу, преноси Танјуг.Погледајте и:
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/01/05/1181309533_164:0:2895:2048_1920x0_80_0_0_3ac1da6a93c4b466d9f143ded1393dd3.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, друштво, железнице србије, железнички саобраћај
економија, друштво, железнице србије, железнички саобраћај
Издато упозорење о забрани кретања на железничком мосту и тунелу 57 на прузи Београд-Бар
Инфраструктура железнице Србије издала је данас упозорење да је строго забрањено кретање и задржавање на колосецима, железничком мосту и у тунелу број 57, између станица Ужице и Стапари на међународној прузи Београд - Бар истичући да је кретање отвореном пругом и кроз железнички тунел не само кажњиво, већ и изузетно опасно по живот.
Туристи су до сада масовно користили еколошку стазу кањоном реке Ђетиње за шетњу, а која води старом трасом пруге Ужице - Вишеград. Због радова на обилазнице око града Ужица, забрањено је кретање на делу ове еколошке стазе где се изводе радови, са јасним обавештењима и физичким осигурањем.
Део еколошке стазе биће затворен и забрањен за употребу на делу где се изводе радови, у складу са предвиђеном динамиком на изградњи моста великог распона, саопштила је Инфраструктура железнице Србије.
Многи Ужичани, као и домаћи и страни туристи, уместо затвореног дела еколошке стазе, користе алтернативне путеве, како би заобишли место извођења радова где је кретање забрањено.
Један од алтернативних праваца који се у последње време много користи је и део међународне барске пруге између железничких станица Ужице и Стапари.
Наиме, грађани уместо дела еколошке стазе користе за пролазак управо овај део барске пруге, што је додатно опасно јер се деоница налази на мосту, а обухвата и тунел број 57, који је дуг 486 метара.
Кретањем по отвореној прузи и кроз тунел, којим се одвија железнички саобраћај, грађани директно угрожавају свој живот, али и безбедност саобраћаја возова.
Још већа опасност и додатна отежавајућа околност је и што многи пешаци по колосецима и кроз тунел гурају бицикле, што их додатно угрожава при евентуалном наиласку воза.
Како је саопштено, млади користе апликацију железничког реда вожње, како би проверили да ли пругом наилази воз и да ли им је пролазак кроз тунел безбедан. Међутим, те апликације на садрже информације о теретним возовима, као ни о службеним железничким возним средствима, што додатно угрожава њихову безбедност.
"Имајући у виду све наведено, још једном апелујемо и упозоравамо да је неовлашћено кретање по прузи и кроз железничке тунеле строго забрањено, кажњиво и изузетно опасно по живот. То се посебно односи на деоницу барске пруге између станица Ужице и Стапари, где је у последње време више пута уочена оваква појава, којом се директно угрожавају људски животи", наводи се у саопштењу, преноси Танјуг.