https://sputnikportal.rs/20250621/francuskinja-zamoljena-da-ceka-88-godina-na-odgovor-korisnicke-podrske-nakon-kvara-na-mrezi-1187100265.html
Францускиња замољена да чека 88 година на одговор корисничке подршке након квара на мрежи
Францускиња замољена да чека 88 година на одговор корисничке подршке након квара на мрежи
Sputnik Србија
Корисник француског телекомуникационог оператера обавештен је путем чет-бота да ће морати да чека 46,56 милиона минута, што је еквивалентно времену од 88,5... 21.06.2025, Sputnik Србија
2025-06-21T12:44+0200
2025-06-21T12:44+0200
2025-06-21T12:44+0200
друштво
свет
друштво
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/1d/1172784414_0:50:1025:626_1920x0_80_0_0_c36c890de692f60af8d94e7acec90394.jpg
Иако је оператер обновио своје услуге истог дана, тај одговор изазвао је шаљив одговор кориснице.Корисница, идентификована као Елиз, покушала је да контактира оператера путем система за размену порука, јер није могла да се повеже са саветником преко телефона, пренели су француски медији.Уместо уобичајеног времена чекања, аутоматски систем ју је обавестио да је време чекања тачно 46,56 милиона минута, што је изазвало ироничан одговор кориснице: „Биће то дуго“. Чет-бот, међутим, није препознао хумор и одговорио је са: „Добро сам, хвала“.Касније је уследило још неколико ироничних размена између кориснице и система, док је корисница одговарала емотиконима.Мрежа је, иначе, обновљена после 12 сати.Погледајте и:
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e8/05/1d/1172784414_0:0:1025:769_1920x0_80_0_0_3793222f987e6ca926486bda273e3628.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
свет, друштво
Францускиња замољена да чека 88 година на одговор корисничке подршке након квара на мрежи
Корисник француског телекомуникационог оператера обавештен је путем чет-бота да ће морати да чека 46,56 милиона минута, што је еквивалентно времену од 88,5 година, како би добио одговоре од корисничке подршке након великог прекида који је погодио мрежу.
Иако је оператер обновио своје услуге истог дана, тај одговор изазвао је шаљив одговор кориснице.
Корисница, идентификована као Елиз, покушала је да контактира оператера путем система за размену порука, јер није могла да се повеже са саветником преко телефона, пренели су француски медији.
Уместо уобичајеног времена чекања, аутоматски систем ју је обавестио да је време чекања тачно 46,56 милиона минута, што је изазвало ироничан одговор кориснице: „Биће то дуго“. Чет-бот, међутим, није препознао хумор и одговорио је са: „Добро сам, хвала“.
Касније је уследило још неколико ироничних размена између кориснице и система, док је корисница одговарала емотиконима.
Мрежа је, иначе, обновљена после 12 сати.