Српска пита с месом очарала Јапанце на изложби „Експо“ у Осаки /фото/

© Wikipedia / Popo le Chien
Пратите нас
Пита са месом у павиљону Србије на изложби „Експо“ у Осаки привукла је велику пажњу јапанских посетилаца и ушла у пет најпродаванијих производа, изјавио је данас заменик генералног комесара Србије на „Експу“ у Осаки Жарко Малиновић.
"Пита са месом постала је прави хит на свим форумима који пишу и причају било шта о посети „Експу“ у Осаки. Пита са месом својом текстуром је очарала Јапанце и ушла у топ пет најпродаванијх и најхваљенијих производа", рекао је Малиновић, који је и аутор теме павиљона Србије.

Ресторан Србија у Павиљону Србије у Осаки на изложби "Експо"
© Tanjug / EXPO 2027/ Dragan Kujundћic
Подсетио је да је ресторан у Павиљону Србије на „Експу Осака-Кансаи“ према најпопуларнијем јапанском порталу за претрагу ресторана "Табелог", заузео друго место међу свим ресторанима унутар „Експа“, док је међу ресторанима страних павиљона оцењен као најбољи.
Он је додао да је само један јапански тематски ресторан боље оцењен од српског ресторана.
"Павиљон Републике Србије у 80 одсто случајева, као и друге павиљоне, посећује јапанска публика. Оно што је јединственост нашег павиљона јесте да највише привлачи породице са малом децом. Интерактивност павиљона Србије даје посебну драж нашим посетиоцима. Имамо и предност да наш павиљон, поред своје атрактивности и кроз изложбу, јесте једини павиљон са зеленом живом фасадом на целом „Експоу“. То га чини једним од најлепших павиљона, према мишљењу неких од највећих јапанских портала, а када заврше искуство кроз изложбу, посетиоци могу да уживају укусима српске хране. Наш ресторан дневно прими више од 2.000 посетилаца, рекао је Малиновић.
Додао је да први пут откада Србија наступа на „Експоу“у модерној историји, од изложбе у Шангају, имамо ресторан као део павиљона.
Истакао је да је кликер универзално средство игре, а да се у том делу планете деца не играју кликерима, пренео је Танјуг.
Како је рекао, на српскомпавиљону било је више од 370.000 посетилаца, колико их је прошло за ова два месеца, добијено је више од 30.000 решења и дизајн компоненти за маскоту „Експоа“ у Београду.
Погледајте и:

