00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Звездин Тома: Први интервју после победе над Фенером – сањамо Ф4
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920, 26.08.2021
ДРУШТВО
Друштвене теме, занимљиве приче, репортаже, догађаји, фестивали и културна дешавања из Србије, и остатка света

Пилот „Ер Србије“ открива који је најчешћи разлог преусмеравања летова

CC0 / rawpixel.com / Путнички авион, илустрација
Путнички авион, илустрација - Sputnik Србија, 1920, 11.07.2025
Пратите нас
Путници на авионским линијама могу се суочити са преусмеравањем летова са жељене на неку другу дестинацију, а како каже пилот Борко Илић, метеоролошка ситуација је најчешћи разлог због кога долази до дивертованих летова.
Илић, који је капетан на авиону АТР72-600 и официр за безбедност у компанији "Ер Србија" објашњава да су метеролошки разлози могу бити јаке грмљавинске непогоде, јаки ветрови, турбуленције, велике падавине, поплављена писта, али и снежни наноси због којих није безбедно слетање.
"Дивертовани летови су они летови који су из било ког разлога преусмерени на неку другу дестинацију која није наша жељена. Могу бити преусмерени одмах након полетања из разних разлога, на пример, неком путнику је позлило, дакле, медицинских разлога, или ако захтева контрола летења, а најчешћи разлог је метеоролошка ситуација", казао је Илић, објављено је на налогу "Ер Србије" на друштвеним мрежама.
Он је као пример навео лет Београд-Тиват где је капетан због неповољних метеоролошки услова у црногорском граду одлучио да преусмери лет ка Подгорици.
"Био је јак ветар у Тивту, велике турбуленције и није било безбедно започињати прилаз. Сам смер и интензитет ветра који је био пријављен од стране контроле лета и њихове метеоролошке службе је био ван лимита који је компанија сама прописала за безбедно обављање лета, па смо моја посада и ја, у договору са контролом лета, одлучили да се тај прилаз прекине и да се лет преусмери ка подгоричком аеродрому, јер су у Подгорици временски услови били далеко повољнији", објаснио је Илић.
Он је нагласио да је слетање на подгорички аеродром изведено безбедно.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала