00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
Добро је, Европа пропада.
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
МУЛТИМЕДИЈА
Када слика говори више од хиљаду речи! Кроз Спутњикове фото-галерије, инфографике и други мултимедијални садржај сагледајте свет из другачије перспективе.

Нови национални приоритет: Први туристички воз на водонични погон у Кини /фото/

Пратите нас
У светлу глобалног загревања развијени свет се увелико припрема да постојеће фосилне енергенте замени еколошким. Кина је после аутомобила (2019) и трамваја (2023) на водонични погон, произвела и воз који је 16. октобра сишао са фабричке траке. Одлука Пекинга је да водоник постане нови национални приоритет.
© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

Први кинески воз водонични погон у Чангчуну, провинцији Ђилин

Први кинески воз водонични погон у Чангчуну, провинцији Ђилин - Sputnik Србија
1/6

Први кинески воз водонични погон у Чангчуну, провинцији Ђилин

© Getty Images / VCG

Унутрашњи поглед на воз који се напаја водоником како како би се постигла нулта емисија угљника.

Унутрашњи поглед на воз који се напаја водоником како како би се постигла нулта емисија угљника.  - Sputnik Србија
2/6

Унутрашњи поглед на воз који се напаја водоником како како би се постигла нулта емисија угљника.

© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

За разлику од традиционалних возова који се ослањају на фосилна горива или системе контактне мреже за напајање, овај воз има уграђени систем за напајање водоником, који може да обезбеди снажан и дуготрајан извор енергије.

За разлику од традиционалних возова који се ослањају на фосилна горива или системе контактне мреже за напајање, овај воз има уграђени систем за напајање водоником, који може да обезбеди снажан и дуготрајан извор енергије. - Sputnik Србија
3/6

За разлику од традиционалних возова који се ослањају на фосилна горива или системе контактне мреже за напајање, овај воз има уграђени систем за напајање водоником, који може да обезбеди снажан и дуготрајан извор енергије.

© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

Возило је развила компанија "CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd".

Возило је развила компанија "CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd". - Sputnik Србија
4/6

Возило је развила компанија "CRRC Changchun Railway Vehicles Co., Ltd".

© Getty Images / VCG

Воз је имао тест у марту прошле године и тада је развио брзину од 160 километара на час. Максимални домет је 1.000 километара.

Воз је имао тест у марту прошле године и тада је развио брзину од 160 километара на час. Максимални домет је 1.000 километара. - Sputnik Србија
5/6

Воз је имао тест у марту прошле године и тада је развио брзину од 160 километара на час. Максимални домет је 1.000 километара.

© Getty Images / VCG/China News Service/Zhang Yao

Кина је још 2019. направила прве аутомобиле на водоник, а 2023. произвели су и први градски трамвај на водоник.

Кина је још 2019. направила прве аутомобиле на водоник, а 2023. произвели су и први градски трамвај на водоник. - Sputnik Србија
6/6

Кина је још 2019. направила прве аутомобиле на водоник, а 2023. произвели су и први градски трамвај на водоник.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала