https://sputnikportal.rs/20251202/posao-vredan-125-milijardi-evra-grupa-prada-zvanicno-preuzela-versace--1193244410.html
Посао вредан 1,25 милијарди евра: Група Прада званично преузела Версаће
Посао вредан 1,25 милијарди евра: Група Прада званично преузела Версаће
Sputnik Србија
Група Прада саопштила је данас да је након шест месеци чекања на регулаторно одобрење, преузела Версаће, а тај посао вредан је 1,25 милијарди евра. 02.12.2025, Sputnik Србија
2025-12-02T12:46+0100
2025-12-02T12:46+0100
2025-12-02T12:46+0100
економија
економија
свет – економија
мода
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/0c/02/1193244553_0:0:3642:2048_1920x0_80_0_0_e425c0592e05b8481a16022816930746.jpg
Извршни председавајући директор куће биће Лоренцо Бертели, наследник Прада Групе и шеф корпоративне друштвене одговорности, пише Вог.До аквизиције модне куће Версаће дошло је у априлу ове године, а након што се компанија суочила са озбиљним финансијским потешкоћама у последњих пет година.Приходи бренда само у 2025. години пали су за 15 одсто на 193 милиона долара, саопштио је је бивши власник Версаћеа, Капри Холдингс који је у фебруару ставио бренд на продају, док је Прада у априлу 2025. године објавила своје планове за аквизицију куће.Прада Група, која управља брендовима Прада, Миу Миу и Church's, једна је од ретких луксузних компанија која је у великој мери пребродила успоравање луксуза и могла би, према мишљењу аналитичара, да буде у доброј позицији да ојача пословање Версаћеа.Лоренцо Бертели је за Вог рекао да је јасно да ће Версаће сада имати прилику да у потпуности закорачи у „свет индустријске производње“.Он је оценио да је Версаће естетски различит од постојећег портфолија Праде, што представља предност јер нема преклапања у креативном приступу и циљној публици.Аквизиција омогућава Пради да допре до нових купаца и шири поруку бренда на другачији начин, као и да искористи „огроман потенцијал“ Версаћеа, додао је Бертели.Како се наводи, Донатела Версаће ће остати глобални амбасадор куће.„Апсолутно сам одушевљена што је Версаће постао део Прада породице. Ђани и ја смо одувек имали велико дивљење према Мијучији, Патрицију и њиховој породици. Почаствована сам што је бренд у рукама тако поузданог италијанског породичног бизниса и спремна сам да подржим ову нову еру за бренд на било који начин“, написала је она на друштвеним мрежама у априлу.Како преноси портал Бизнис оф фешн (БоФ), прави посао тек сада почиње, а напори Праде да оживи култни бренд који је основао Ђани Версаће ће захтевати много труда и стрпљења, посебно у наредних 12 месеци.У првом полугодишту 2025, приход Праде порастао је осам одсто међугодишње на 2,74 милијарде евра, док се очекује да ће Версаће у 2024. остварити приход од око 698 милиона евра.Погледајте и:
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/0c/02/1193244553_442:0:3173:2048_1920x0_80_0_0_2d4f7526bad3d0aa425f1bc89b82febf.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
економија, свет – економија, мода
економија, свет – економија, мода
Посао вредан 1,25 милијарди евра: Група Прада званично преузела Версаће
Група Прада саопштила је данас да је након шест месеци чекања на регулаторно одобрење, преузела Версаће, а тај посао вредан је 1,25 милијарди евра.
Извршни председавајући директор куће биће Лоренцо Бертели, наследник Прада Групе и шеф корпоративне друштвене одговорности, пише Вог.
До аквизиције модне куће Версаће дошло је у априлу ове године, а након што се компанија суочила са озбиљним финансијским потешкоћама у последњих пет година.
Приходи бренда само у 2025. години пали су за 15 одсто на 193 милиона долара, саопштио је је бивши власник Версаћеа, Капри Холдингс који је у фебруару ставио бренд на продају, док је Прада у априлу 2025. године објавила своје планове за аквизицију куће.
Прада Група, која управља брендовима Прада, Миу Миу и Church's, једна је од ретких луксузних компанија која је у великој мери пребродила успоравање луксуза и могла би, према мишљењу аналитичара, да буде у доброј позицији да ојача пословање Версаћеа.
Лоренцо Бертели је за Вог рекао да је јасно да ће Версаће сада имати прилику да у потпуности закорачи у „свет индустријске производње“.
Он је оценио да је Версаће естетски различит од постојећег портфолија Праде, што представља предност јер нема преклапања у креативном приступу и циљној публици.
Аквизиција омогућава Пради да допре до нових купаца и шири поруку бренда на другачији начин, као и да искористи „огроман потенцијал“ Версаћеа, додао је Бертели.
Како се наводи, Донатела Версаће ће остати глобални амбасадор куће.
„Апсолутно сам одушевљена што је Версаће постао део Прада породице. Ђани и ја смо одувек имали велико дивљење према Мијучији, Патрицију и њиховој породици. Почаствована сам што је бренд у рукама тако поузданог италијанског породичног бизниса и спремна сам да подржим ову нову еру за бренд на било који начин“, написала је она на друштвеним мрежама у априлу.
Како преноси портал Бизнис оф фешн (БоФ), прави посао тек сада почиње, а напори Праде да оживи култни бренд који је основао Ђани Версаће ће захтевати много труда и стрпљења, посебно у наредних 12 месеци.
У првом полугодишту 2025, приход Праде порастао је осам одсто међугодишње на 2,74 милијарде евра, док се очекује да ће Версаће у 2024. остварити приход од око 698 милиона евра.