00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ВЕСТИ
Да ли је Макрон закаснио са идејом да прича са Путином?
13:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
20:00
60 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери
 - Sputnik Србија, 1920
ЕКОНОМИЈА
Спутњик Економија прати најновије вести, анализе и извештаје из Русије, региона и света.

Никодијевић: Неће бити приватизације Апотеке Београд, потребан партнер за одрживо решење

© Sputnik / Лола ЂорђевићАпотека Београд
Апотека Београд - Sputnik Србија, 1920, 23.12.2025
Пратите нас
Председник Скупштине Града Београда Никола Никодијевић изјавио је данас да неће доћи до приватизације Апотекарске установе Београд, већ да је потребан партнер како би се нашло одрживо решење.
Никодијевић је, након што су одборници Скупштине града Београда прихватили информацију о покретању поступка концесије када је реч о Апотекарској установи Београд, истакао да то није приватизација, већ увођење партнера у посао.
"Нама треба приватни партнер, јер заиста у овом тренутку имамо озбиљан проблем са функционисањем апотекарске установе", рекао је Никодијевић за РТС.
Указао је на то да тренутно постоји озбиљан проблем са функционисањем Апотеке Београд и додао да запослени у Апотеци Београд скоро осам месеци не примају плату.
"Ми морамо наћи одрживо решење за те људе да наставе да обављају своју делатност, да Београђани имају сигурно снабдевање лековима, али да ти људи буду плаћени за свој посао", поручио је Никодијевић.
Говорећи о буџету Града Београда, који је јуче усвојен, Никодијевић каже да је он и развојни и социјални.
"Ми смо се трудили да у аргументованој расправи представимо све оно што сматрамо да је добро у овом буџету. Укупан обим средстава за вршење послова Града и градских општина је нешто више од 205 милијарди", навео је Никодијевић.
На критику опозиције да буџет није развојни, Никодијевић каже да свако то гледа из свог угла, као и да је према његовом мишљењу "Београд у највећем институционалном циклусу у последњих 50 година".
"Још од Бранка Пешића, само погледајте колики број градилишта има и колико се великих инфраструктурних пројеката од круцијалног значаја за живот у овом граду тренутно гради у Београду", додао је Никодијевић.
Указао је да су, када је реч о социјалним давањима, гледали да буџет буде уравнотежен.
"Нешто више од 49 милијарди је буџет за дечју заштиту и образовање – то је рекордан буџет. Сва деца настављају следеће године бесплатно да иду у београдске вртиће. Настављамо градњу нових државних вртића. Настављамо реконструкцију београдских школа. Оно што је јако важно и следеће године у буџету предвиђена је ђачка помоћ. У ствари, то су бесплатни уџбеници некада били, па да ми не бисмо као Град куповали уџбенике, ми дајемо то као ђачку помоћ - 20.000 динара по детету", навео је Никодијевић.
Говорећи о изградњи Београдског метроа, Никодијевић каже да се креће са градњом метро станица и да ће оне половином следеће године постати видљиве и голим оком, јер ће се радити у отвореном ископу у већини тих станица.
"На првој линији, на првој траси, крећете од Белих вода, преко Жаркова, Чукарице, Сајма... То ће бити прве станице", објаснио је Никодијевић.
Додао је да ће ускоро стићи и машине кртице за копање тунела за метро.
"Новембар, децембар следеће године почињу од Белих вода с једне стране, од Карабурме отприлике с друге стране, иду у сусрет једна другој из два правца копамо прву линију Београдског метроа и коначно можемо рећи почињу они радови који су видљиви и голим оком људима. Иако су озбиљни радови били на припреми и депоа Макишког поља", додао је Никодијевић.
Нагласио је да је решававање саобраћаја велики изазов у Београду.
"Мораћемо да решимо питање саобраћаја, јер ће се доста саобраћаја затварати током ископавања станица, али морало изградити Београдски метро јер то једино квалитетно решава питање саобраћаја у Београду", поручио је Никодијевић.
Погледајте и:
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала