Истраживање, које је обухватило Београђане, Нишлије и Новосађане, показало је да потрошачи не мисле о квалитету производа, већ су пресудни укус и цена.
Утврђено је и да испитаници старији од 56 година у највећем проценту бирају виршлу као један од оброка.
Интересантно је да баш виршле људи повезују са пријатним емоцијама, навела је председница ЦЕПС-а Вера Вида, додајући да тај оброк подсећа на лепе, растерећене и пријатне тренутке из детињства.
Више од половине анкетираних навело је да не чита пажљиво списак састојака производа, уз образложење да не зна како да процени те информације.
О производима у највећем проценту се информишу од пријатеља, а затим путем медија, преко чланова породице или тако што прочитају неку информацију на друштвеним мрежама.
Најмање се информишу од стране стручњака, тек сваки седми, а ниједан испитаник није навео да прати неки портал који се бави темом квалитета намирница и исхране.
ЦЕПС наводи да потрошачи углавном верују да ако се све конзумира умерено и повремено, могу да уживају у било ком производу, пренео је Танјуг.
Прочитајте још: