„Први споразум потписан је на изложби 'Arab Health' са компанијом 'Action to Action' из УАЕ. Планирају да купе најмање пет роботизованих кафића током 2022. године“, навео је директор.
Он је прецизирао да је аутономни систем опремљен замрзивачем за припрему сладоледа, апаратом за припрему газираних напитака и кафе, роботизованим рукама, самоуслужним терминалом и роботом-касиром за комуникацију са клијентима.
„Видимо велики потенцијал у роботизованом кафићу. Таква одлука је посебно актуелна током пандемије, јер сви покушавају да искључе човека из процеса услуживања“, објаснио је директор, додајући да се на новом моделу радило шест месеци.
Човеколики робот Робо-Ц
© @promo-bot.ai
„Промобот“ је раније направио роботизовани кафић у којем ће човеколики робот продавати сладолед, кафу и пића, примати поруџбину и доносити је. Њему није потребно активно учешће човека и може да ради седам дана без престанка.
Компанија је основана 2015. године у Перму. Производи аутономне сервисне роботе који су у употреби у 43 земље као администратори, промотери, консултанти, водичи, консијержи, замењујући људе или служећи као помоћ.