„Оник лаунџ“, назван по „Моргановом“ интерном блокчејн платном систему, представљен је заједно са извештајем банке у којем су детаљно описане могућности раста предузећа у вези са метаверзумом и узроци њиховог „експлозивног интересовања“.
Посетиоце канцеларије, који се налази у тржном центру „Метајуку“ у Децентраленду, дочекују тигар који шета и дигитални портрет извршног директора банке Џејмија Дајмона. Ако играчи крену навише, могу да погледају презентацију извршног директора о економији криптовалута, преноси РТ.
„Када размишљате о економији метаверзума – или метаномији – постоје могућности у скоро свакој области тржишта“, наводи банка. „Нисмо овде да бисмо сугерисали да ће метаверзум какав познајемо данас преузети све људске интеракције, већ да истражимо многе узбудљиве могућности које представља за потрошаче и брендове.
У извештају се истиче да се просечна цена виртуелног земљишта удвостручила са 6.000 долара на 12.000 долара између јуна и децембра прошле године. „Џеј-Пи Морган“ је предвидео да ће потрошња на оглашавање у игрицама достићи 18,4 милијарде долара годишње до 2027.
„Ова демократска економија власништва, заједно са могућношћу интероперабилности, могла би да откључа огромне економске могућности, при чему дигитална роба и услуге више нису заробљени у јединственој платформи или бренду за игре“, саопштила је банка.
Такође је све веће коришћење метаверзума, вођено интересовањем великих брендова као што су „Волмарт“, „Најки“, „Верајзон“, „Геп“, „Адидас“.