Како је прецизирао, ради се о производњи путничких аутомобила.
„Са популацијом од око 400 милиона људи и тржиштем од најмање 800 милиона у суседном региону, ове три земље могу имати одговарајуће тржиште за свој производ или производе“, истакао је Наџафи-Манеш.
По његовим речима, међу предностима таквог пројекта је то што би те три земље испоручивале све делове који су неопходни за производњу аутомобила. Поред тога, не би било потребе да се мењају било какве валуте због испоруке резервних делова, а предност је и доступност одговарајућих извозних тржишта.
„Турска обезбеђује годишњи извоз ауто-делова у вредности од преко 12 милијарди долара. Руси такође имају високе техничке и технолошке могућности, посебно у области тешких возила. Фабрике и производне линије за склапање различитих аутомобила, које постоје у Ирану, поред наших способности у дизајну један од фактора који би нас могли подстаћи да претворимо ову идеју у извршни пројекат“, рекао је Наџафи-Манеш.
Према последњем извештају, који је објавила Међународна организације за производњу аутомобила, Иран је на 19. месту у свету по производњу аутомобила у 2021. години.