Најкова опрема синоним је за спортисте које су стекле епитет великих звезда, а један од најславнијих је Роџер Федерер који је током највећег дела каријере презентовао ову компанију и донео јој је изузетан публицитет.
Са друге стране, када је 2011. године Новак Ђоковић постао први рекет света и почео да ређа успехе и само ниже Гренд слемове на њему и даље није било Најк мајице, патика и остале опреме.
Мајк Накаџима каже да је један од разлога зашто компанија није сарађивала са српским асом „црни облак“ који је често око њега.
„Могао једа буде најуспешнији тенисер икада, али око њега је увек црни облак. Као да га навлачи на себе. Погодио је линијског судију на УС Опену 2020. године и дисквалификован је. Дешава се, ваљда, али зашто се то увек дешава Новаку? Или цела контроверза око вакцинације.Сада, као бренд: да ли желим да стојим иза некога ко увек има контроверзе око себе? Или желим да идем са спортистом са чистим имиџом?“, рекао је Накаџима, али истина је мало другачија.
Пре него што се догодила непријатна ситуација на УС Опену и пре него што се појавио корона вирус, Најк је у неколико наврата покушао да сарађује са Новаком.
Најбољи понуду добио је 2017. године међутим, тада је прихватио материјално лошију понуду бренда „Лакост“ јер му је та компаније обезбедила да буде њихова најпознатија спортска звезда.
После истека уговора, у јеку скандала због вакцине „Лакост“ је стао уз српског тенисера и понудио нову сарадњу.
Са друге стране, Најк је добио хладан туш и од Роџера Федерера годину дана после Новаковог одбијања. Швајцарац је одлучио да почне сарадњу са брендом „Уникло“.
„То никада није требало да се догоди. Пустити тако некога, то је грозота. Роџер Федерер је требало да припада Најкију до краја своје каријере. Баш као Мајкл Џордан, Леброн Џејмс, Тајгер Вудс. Он је у друштву највећих спортиста свих времена у Најкију. Јако сам разочаран, то није била моја одлука“, открио је Накаџима поводом одласка Федерера.