„Вредност пројекта је 36 милиона евра, добили смо главни надзор над изградњом метроа који ће радити немачки „Дојче бан“. Уз Французе и Кинезе који ће градити метро, имаћемо, после катарског, први аутоматизован метро без машиновођа“, рекао је Чучковић за РТС.
„Потонућа и пожари на сплавовима доказ да тамо треба да се уведе ред“
Он је рекао и да на савској обали крећу радови током којих ће градске службе обезбедити хидранте, нове и безбедне прикључке за сплавове чији су власници добили једно од 28 места, тако да су сви власници сплавова код савског насипа недавно добили обавештење да уклоне своја пловила док се не заврше радови на насипу.
Како је рекао, потонућа и пожари на сплавовима била су доказ да тамо треба да се уведе ред.
„Они који нису добили једно од 28 места за сплав добили су могућност да склоне своје сплавове на локацију коју је Град обезбедио у Јакову. Морамо да приступимо том простору како бисмо обезбедили хидранте, нове и безбедне прикључке за струју и другу инфраструктуру“, рекао је Чучковић.
Додао је да је рок за завршетак радова на насипу 30 дана и да не очекује да ће бити пробијања рокова.
„Очекујем стопроцентан одзив за куповину карата за градски превоз“
Градски менаџер се осврнуо и на нови начин наплате карата и контроле у градском превозу.
„Било је периода када су грађани значајно мање зарађивали и нису могли сви да приуште карте, али сада са просечном платом од 800 евра у Београду и месечном ценом карте нешто већом од 20 евра очекујем да ће одзив бити стопроцентан“, рекао је Чучковић.
Додао је да ће са бољом наплатом карата Град наставити да улаже у градски превоз, иако и сада просечна старост возила не прелази много више од седам година.
„Континуираним улагањем Град жели да обезбеди бољи превоз за наше грађане“, поручио је Чучковић, пренео је Танјуг.
9 Април 2023, 13:40