https://sputnikportal.rs/20230418/cuckovic-beogradski-metro-bice-bez-masinovodja-drugi-takve-vrste-u-svetu-1154406574.html
Чучковић: Београдски метро биће без машиновођа, други такве врсте у свету
Чучковић: Београдски метро биће без машиновођа, други такве врсте у свету
Sputnik Србија
Градски менаџер Мирослав Чучковић изјавио је данас да ће почетком маја бити потписан уговор са немачком фирмом „Дојче бан“, којим ће она преузети главни надзор... 18.04.2023, Sputnik Србија
2023-04-18T22:16+0200
2023-04-18T22:16+0200
2023-04-18T22:16+0200
друштво
србија – друштво
друштво
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/07/01/1139345751_0:51:2048:1203_1920x0_80_0_0_2fc5d4d0e477c730d62f0633e91dd1e5.jpg
„Вредност пројекта је 36 милиона евра, добили смо главни надзор над изградњом метроа који ће радити немачки „Дојче бан“. Уз Французе и Кинезе који ће градити метро, имаћемо, после катарског, први аутоматизован метро без машиновођа“, рекао је Чучковић за РТС.„Потонућа и пожари на сплавовима доказ да тамо треба да се уведе ред“Он је рекао и да на савској обали крећу радови током којих ће градске службе обезбедити хидранте, нове и безбедне прикључке за сплавове чији су власници добили једно од 28 места, тако да су сви власници сплавова код савског насипа недавно добили обавештење да уклоне своја пловила док се не заврше радови на насипу.Како је рекао, потонућа и пожари на сплавовима била су доказ да тамо треба да се уведе ред.Додао је да је рок за завршетак радова на насипу 30 дана и да не очекује да ће бити пробијања рокова.„Очекујем стопроцентан одзив за куповину карата за градски превоз“Градски менаџер се осврнуо и на нови начин наплате карата и контроле у градском превозу.„Било је периода када су грађани значајно мање зарађивали и нису могли сви да приуште карте, али сада са просечном платом од 800 евра у Београду и месечном ценом карте нешто већом од 20 евра очекујем да ће одзив бити стопроцентан“, рекао је Чучковић.Додао је да ће са бољом наплатом карата Град наставити да улаже у градски превоз, иако и сада просечна старост возила не прелази много више од седам година.„Континуираним улагањем Град жели да обезбеди бољи превоз за наше грађане“, поручио је Чучковић, пренео је Танјуг.
https://sputnikportal.rs/20230410/nocni-prevoz-u-beogradu-bice-potpuno-besplatan-poznato-za-koji-period-ce-vaziti-dnevna-karta-1153893677.html
https://sputnikportal.rs/20230409/sapic-dnevna-karta-u-gradskom-prevozu-nece-biti-200-nego-120-dinara-1153861014.html
https://sputnikportal.rs/20230418/sapic-vrtici-u-beogradu-od-septembra-besplatni-besplatne-knjige-za-osnovce-i-srednjoskolce-1154394233.html
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Вести
sr_RS
Sputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e6/07/01/1139345751_0:0:2048:1537_1920x0_80_0_0_55037fc3951704bfd86995f686cd5412.jpgSputnik Србија
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
србија – друштво, друштво
србија – друштво, друштво
Чучковић: Београдски метро биће без машиновођа, други такве врсте у свету
Градски менаџер Мирослав Чучковић изјавио је данас да ће почетком маја бити потписан уговор са немачком фирмом „Дојче бан“, којим ће она преузети главни надзор над изградњом београдског метроа.
„Вредност пројекта је 36 милиона евра, добили смо главни надзор над изградњом метроа који ће радити немачки „Дојче бан“. Уз Французе и Кинезе који ће градити метро, имаћемо, после катарског, први аутоматизован метро без машиновођа“, рекао је Чучковић за РТС.
„Потонућа и пожари на сплавовима доказ да тамо треба да се уведе ред“
Он је рекао и да на савској обали крећу радови током којих ће градске службе обезбедити хидранте, нове и безбедне прикључке за сплавове чији су власници добили једно од 28 места, тако да су сви власници сплавова код савског насипа недавно добили обавештење да уклоне своја пловила док се не заврше радови на насипу.
Како је рекао, потонућа и пожари на сплавовима била су доказ да тамо треба да се уведе ред.
„Они који нису добили једно од 28 места за сплав добили су могућност да склоне своје сплавове на локацију коју је Град обезбедио у Јакову. Морамо да приступимо том простору како бисмо обезбедили хидранте, нове и безбедне прикључке за струју и другу инфраструктуру“, рекао је Чучковић.
Додао је да је рок за завршетак радова на насипу 30 дана и да не очекује да ће бити пробијања рокова.
„Очекујем стопроцентан одзив за куповину карата за градски превоз“
Градски менаџер се осврнуо и на нови начин наплате карата и контроле у градском превозу.
„Било је периода када су грађани значајно мање зарађивали и нису могли сви да приуште карте, али сада са просечном платом од 800 евра у Београду и месечном ценом карте нешто већом од 20 евра очекујем да ће одзив бити стопроцентан“, рекао је Чучковић.
Додао је да ће са бољом наплатом карата Град наставити да улаже у градски превоз, иако и сада просечна старост возила не прелази много више од седам година.
„Континуираним улагањем Град жели да обезбеди бољи превоз за наше грађане“, поручио је Чучковић, пренео је Танјуг.