Проблем је настао на мечу Партизан - Барселона.
„Након што су на утакмици уочене нове системске грешке у издавању сезонских и дневних карата, КК Партизан је хитно сазвао састанак са тикетинг провајдерима Ефинитy и Фанци. Пресеком стања, утврђене су грешке изазване низом објективних околности, али и људским фактором приликом мануелног формирања нове базе, што је било изнуђено решење услед изостанка предаје старих података од стране старог тикетинг партнера“, стоји у саопштењу црно-белих.
Наведено је да су током лета ангажовали два реномирана тикетинг провајдера у жељи да унапреди пословање у области тикетинга
„Ипак, услед описаних околности, систем је у почетку рада показао одређене мањкавости, које по хитном захтеву клуба морају бити отклоњене до наредне утакмице на домаћем терену. Први корак у решавању проблема је да сви навијачи који су пријавили проблем са дуплим сезонским или дневним картама морају бити контактирани од стране тикетинг провајдера до четвртка у 20 часова“, саопштио је КК Партизан.
Потом се додаје:
„Пре позива за рекламацију, молимо све навијаче да припреме личне податке и податке о улазницама са којима имају проблем. КК Партизан апелује на стрпљење навијача и извињава се свима на непријатности у име Клуба и две партнерске куће које за потребе клуба обављају продају улазница. Са друге стране, КК Партизан од тикетинг партнера захтева хитно решење насталог проблема", стоји у саопштењу КК Партизан.