Како се наводи, компанија би могла да затвори најмање две фабрике у Немачкој - за производњу аутомобила и компоненти, а у циљу штедње, размишља се и о раскиду споразума са синдикатима који је потписан до 2029. године.
Аутомобилска индустрија је једна од најважнијих за немачку привреду, па ће такав корак у великој мери погодити рејтинг партије актуелног канцелара Олафа Шолца.
У прес служби немачке владе за Спутњик су рекли да се аутомобилска индустрија Немачке суочава са озбиљним изазовима и да су јој потребне мере за јачање конкурентности.
„Немачка аутомобилска индустрија значи – најуспешнији у свету производи и иновације. Она је једна од главних тачки ослонаца раста и напретка у Немачкој. Истовремено, у току је период транзиције у корист електричних аутомобила. То такође захтева адаптацију традиционалних структура и усвајање мера за јачање конкурентности“, навели су у немачкој влади на питање Спутњика да ли су узели у обзир изјаве из врха немачког концерна.
Такође су додали да немачка влада чини све што је у њеној моћи да се постигне решење у дискусији између ЕУ и Кине о царинама на електричне аутомобиле.
Подсетимо, председник Русије Владимир Путин је интервјуу америчком новинару Такеру Карлсону рекао да течни прродни гас који сада набавља Немачка три пута скупљи од руског гаса и да то утиче на њену конкурентност и привреду.
Како је рекао, данашње немачко руководство не руководи се својим националним интересима, него интересима колективног Запада.
Погледајте и: