00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Кинези граде мост на Дунаву код Винче

© AFP 2023Мост Борча - Земун у Београду
Мост Борча - Земун у Београду - Sputnik Србија
Пратите нас
Нови друмско-железнички мост је кључан да би се подигао „Београд на води“, јер ће се избацити теретни возови из центра града, а комплетираће се и друмска обилазница око Београда.

Аутопут ће тако бити директно повезан са банатским магистралама, па возачи неће морати да улазе у Београд и Панчево.

— Процењује се да би изградња трајала око три године. Потенцијална изградња путем концесије или јавно-приватног партнерства планирана је са кинеским партнерима. Укупна инвестициона вредност изградње целокупног пројекта износи око 470 милиона евра, од чега је за друмско-железнички мост потребно око 129 милиона евра — саопштили су „Блицу“ у Министарству грађевине. 

Документација за изградњу моста и обилазнице увелико се припрема, урађени су генерални и идејни пројекти, који су у поступку одобравања, као и студија о процени утицаја на животну средину. Град Београд и град Панчево усвојили су планове детаљне регулације.

— Ипак, недостаје пројекат за добијање грађевинске дозволе, а нису још утврђени ни извори финансирања, па се не може прецизирати када ће изградња моста и пруге започети. Извесно је да ће радова бити, због чега се документација припрема — објашњавају у „Железницама“.

Након изградње моста теретни возови неће јездити пругом око Калемегдана.

— Обилазна пруга омогућила би да се оствари директна веза Баната са централном Србијом, као и безбедан превоз опасних материја ван централног градског језгра, како на подручју Београда, тако и на подручју Панчева. Изградњом обилазне пруге, постојећа пруга око Калемегдана могла би евентуално остати искључиво у функцији градско-приградског саобраћаја — казали су „Блицу“ у „Железницама“.    

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала