00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Без сарадње Срба и Руса нема остварења словенског сна
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
Хоће ли бити Трећег светског рата
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Дуалност Милене Павловић Барили“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Камараш: Железара може сама да се издржава

© WikipediaЖелезара Смедерево
Железара Смедерево - Sputnik Србија
Пратите нас
Менаџер „Железаре Смедерево“, Словак Петер Камараш, изјавио је да та челичана има одличну перспективу, те не очекује помоћ државе, пошто фабрика може сама да се издржава.

„За мене нема никакве сумње да ће Железара бити, као што треба да буде, велики понос Србије. Држава која не производи челик утолико је слабија. Тито (Јосип Броз) је знао зашто отвара Железару, а Влада Србије зна зашто жели да је сачува“, казао је Камараш за лист Курир.

Фиат мења име у ФЦА Србија Крагујевац - Sputnik Србија
ФАС највећи извозник, на другом месту Железара

Камараш, који је један од сувласника „ХКП инжињеринг“, холандске компаније која сада управља челичаном, истакао је да неће бити отпуштања, већ запошљавања радника.

„Имам велику жељу да нам успе пријем у стални радни однос скоро 500 младих људи који су сада у Железари у привременом радном односу“, рекао је он.

План новог менаџмента је, по речима Камараша, да запосленима у Железари повећа плате за 10 одсто, али је додао да се, пошто су они „у суштини државни запосленици“, закон мора променити.

Представници Владе Србије и „ХПК инжењеринга“ потписали су 21. марта уговор о управљању смедеревском Железаром.

Упитан како мисле да „ХПК инжењеринг“ поврати уложених 20 милиона евра капитала, Камараш је рекао да нису у питању инвестиције у технологију и производњу, већ у испоруку статешких сировина и продужење платежности.

„Фабрици треба подстицај да би била способна да крене. Дајте нам мало времена. Можемо са сигурношћу да тврдимо да менаџмент у ком ће кључну улогу имати Џон Гудиш — а он спада у светски менаџерски металуршки врх, зна како треба покренути ову фабрику“, казао је он.

По његовим речима, пошто се полази од чињенице да Железара треба да буде сигуран купац и снабдевач на тржишту, онда је неодложно смањење трошкова и утврђивање стандардних продајних цена производа.

„Још једна ствар која нам иде у прилог је дугогодишња лична сарадња чланова новог руководећег тима с једне, и снабдевача и купаца с друге стране. Није свеједно да ли снабдевач разговара с неким кога никад пре није видео“, рекао је он.

Говорећи о односу са Џејмсом Бушаром, власником Есмарка који је конкурисао за куповину Железаре, Камараш је рекао да он нема званични документ да га је он тужио америчком суду.

„Целу ову акцију означавам као покушај моје дискредитације за време избора статешког партнера за Железару. Овластио сам правни тим који ће се посветити томе, а ја ћу се посветити свом раду“, рекао је Камараш.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала