00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
20:30
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
И прадеда Виктора Троицког задужио Србију
06:55
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Александар Први Карађорђевић“
16:00
30 мин
МИЉАНОВ КОРНЕР
Реалност је да се Партизан и Звезда боре за место у плеј-ину
17:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Розанов“
17:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Сваког дана пошаље се више од сто милијарди мејлова

© Flickr / Jun OhashiЛаптоп
Лаптоп - Sputnik Србија
Пратите нас
За нешто више од 20 година, електронска пошта постала је најзаступљенији облик комуникације јер више од сто милијарди мејлова корисници широм планете пошаљу сваког дана. Али чини се да је погодност оваквог система почела да угрожава вештину лепог и правилног изражавања, пише Дејли Мејл.

У највећој и најсистематичнијој студији икада спроведеној, током које је анализирано више од 16 милијарди мејлова које је послало преко 2 милиона корисника Јахуа, истраживачи су установили да су у већини случајева особе слале одговор од само пет речи.

Током истраживања које је спровео Универзитет у Јужној Калифорнији, научници су такође уочили да се наше навике у вези са слањем мејлова одвијају по одређеним обрасцима — што се разговор више „захуктава“ временски интервал између одговора све је краћи, а знак да се конверзација приближава крају представља све ређе и спорије пристизање одговора.

Тинејџери у просеку троше најмање времена на састављање мејла (13 минута), одрасли (24 минута), и особама старијим од 50 година, за то је потребно 47 минута.

Мушкарци су у просеку слали краће мејлове од жена.

Више од половине мејлова садржало је мање од 43 речи, а најкраћи су били они које су корисници слали путем мобилних телефона, крајем дана, током викенда или током радног времена.

Што је особа примала више мејлова, више времена је у просеку трошила на ову активност. Ипак, што је више мејлова стизало, вероватноћа да ће особа одговорити на мејл се смањивала, што указује на то да постоји тачка када постајемо преоптерећени пристиглим садржајем, па почињемо да вршимо селекцију.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала