„Председников живот је био угрожен јер надлежно министарство (за грађевинарство, саобраћај и инфраструктуру) — министарство које води Зорана Михајловић, није поштовало процедуре и реаговало на пропусте на које му је било указано“, рекао је Антић у интервјуу за Данас.
Антић је рекао да је приликом контроле америчке Федералне агенције за контролу саобраћаја, која је дошла да обави контролу авиопревозника у Србији који желе да лете у САД, утврђено да Директорат за цивилно ваздухопловство нема контролора за владине летелице „лир џет“ и „фалкон“, и да су наложили да се то исправи, али да то није урађено.
„То је у надлежности министарке саобраћаја Зоране Михајловић, да уведе те контролоре… Било би добро да се она мало позабави својим послом“, рекао је Антић.
Према документацији која ја објављена, у авиону „фалкон“, којим је председник Србије Томислав Николић путовао у Ватикан, случајно је активиран прекидач за случај нужде након што је просута кафа по контролној табли. Према том извештају, при понирању које је уследило, угасио се и мотор број три, који је поново активиран неколико минута касније.
„Несумњиво да је дошло до квара мотора, све је то утврђено сада, да је авион изгубио висину, и тако редом… Узрочна веза између кафе и престанка рада мотора је потпуно измишљена. Истицати неку кафу, а престао је да ради мотор, то је неозбиљно“, рекао је Антић.
Он је додао да је чињеница да је мотор престао да ради доказ да не постоји озбиљно одржавање мотора и одбацио тврдње да су путници у авиону у јавности преувеличали озбиљност тог инцидента.
Говорећи о јавном сукобу Зоране Михајловић и саветнице председника за медије Станиславе Пак, Антић је подржао став да министарка води хајку против кабинета председника.
„Станислава Пак је то утврдила на чињеничном нивоу, ако то вама није јасно, онда у реду“, рекао је Антић.