00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
ОРБИТА КУЛТУРЕ
10:00
120 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:30
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Кинези траже гаранције за концесију на Коридору 11

© Sputnik / Валентина БулатовићАуто-пут
Ауто-пут - Sputnik Србија
Пратите нас
Са кинеским компанијама воде се тешки преговори за концесију на Коридору 11, јер Кинези траже гаранације за промет саобраћаја, каже потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.

Потпредседница Владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић изјавила је да се са кинеским компанијама воде тешки преговори за концесију на Коридору 11, јер Кинези траже гаранације за промет саобраћаја.

„У претходних месец и по дана водили смо преговоре са две кинеске компаније, на који начин да превазиђемо то питање. Разматрамо шта можемо да испунимо, а да то свакако не буде давање гаранција за проток саобраћаја, нити давање додатног новца, него да видимо успут шта је то још могуће што бисмо могли да им понудимо“, рекла је Михајловићева новинарима у Палати Србије.

Она је нагласила да ти разговори сигурно неће бити окончани у року од месец дана и да се самим тим не могу очекивати ни нови тендери за градњу преосталих деоница на будућем ауто-путу од Београда до границе са Црном Гором, односно на Коридору 11.

Мост Борча - Земун у Београду - Sputnik Србија
Кинези граде мост на Дунаву код Винче

„Државна каса Србије је ликвидна, можда по први пут, и ми можемо наћи начин да узмемо кредит, али то није наш циљ. Кинеска страна није навикла на концесије и није баш увек расположена за тај вид градње, ово би био први пут и зато су ти разговори врло тешки“, додала је Михајловић.

Предмет концесије је раније био изградња и одржавање дела Коридора 11, од Сурчина до Обреновца, у дужини од 17,6 километара и од Прељине до Пожеге, у дужини од 30,9 км, као и управљање, одржавање и коришћење деонице од Обреновца до Прељине дуге 103 километра.

Две кинеске компаније су прошле претквалификациони поступак — „Чајна роуд анд бриџ корпорејшн“ (CRBC) и „Шандонг хај-спид груп“, а рок за достављање концесионих понуда је био 5. фебруар.

Министарка је најавила да ће ове године бити обновљено 150 километара путева у Србији, у вредности од скоро 60 милиона евра. Она је након састанка са представницима више од 70 путарских и пројектантских предузећа у Палати Србије, изјавила да се ти радови финансирају из кредита Светске банке, Европске инвестиционе банке и Европске банке за обнову и развој, који износи укупно нешто више од 400 милиона евра за обнову путева у Србији.

Лопта је код Икее, ми смо све припремили

Михајловићева је навела да су Министарство грађевине и Град Београд обавили све припреме за инвестицију Икее у Србији и сада се само чека да та шведска компанија пошаље пројекат за изградњу првог продајног објекта, код Бубањ потока.    

„Имамо протокол са Икеом, Град Београд и Министарство су све урадили и припремили и тренутно је лопта код Икее. Динамика измештања наплатне рампе на ауто-путу код Бубањ потока предвиђа да предузеће ’Путеви Србије‘ тај посао обави у року од годину дана. Сигурна сам да неће каснити, јер је тај пројекат за нас толико значајан да нећемо дозволити кашњења“, поручила је Михајловићева.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала