Аналитичари шведске компаније, која је део кинеског концерна „Џили“, којем је 2010. године „Форд“ продао „Волво“, разматрају све опције таквог потеза.
„Тренутно припремамо студију изводљивости производње аутомобила у Русији и ово питање сматрамо врло озбиљним“, рекао је председник руског представништва „Волво карс“, Мајкл Малмстен.
„У име ‘Волвоа’ желим да кажем да не намеравамо да одемо из Русије. Спремни смо да овде поднесемо све недаће које су се десиле или ће се десити у блиској будућности“, нагласио је Малмстен.
Према мишљењу стручњака, број компанија које би могле да преузму уговорно склапање „Волвоа“ у Русији није велик. Највероватнији претенденти су „ГАЗ“ и „Аутотор“ које имају велике неискоришћене производне капацитете. Производња би могла да достигне и до 30.000 аутомобила годишње.
У Аутотору су позитивно оценили могућност појаве новог партнера.
„Отворени смо за све предлоге усмерене на развој производње, повећање локализације, стварање нових радних места и решавање задатака од стратешког значаја за економију региона“, рекли су у „Аутотору“.
У групи „ГАЗ“ су навели да компанија има „капацитете, развијену инфраструктуру, квалификоване раднике и искуство да организује производњу било ког светског аутомобилског бренда“.