00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ЕНЕРГИЈА СПУТЊИКА
16:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
21:00
30 мин
МОЈ ПОГЛЕД НА РУСИЈУ
Ауторска емисија Љубинке Милинчић
06:54
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
Никола Мандић: Плес је лек против стреса
16:00
30 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
По чему ћемо памтити 2024?
17:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Први руски самоходни камион спреман за тест вожњу

© Wikipedia / Vitaly V. KuzminKAMAZ-5350
KAMAZ-5350 - Sputnik Србија
Пратите нас
Током испитивања у близини Москве планиране су разноврсне вежбе, укључујући моторизовану пратњу, тестове даљинске контроле, вожњу одређеном рутом и вожњу искључиво на основу података из уграђених камера и опреме ГПС/ГЛОНАС.

Руска компанија за производњу камиона „Камаз“ је спремна да почне тестирање свог првог моторног возила на управљање без возача, изјавио је представник компаније.

Први прототип је већ изграђен и испоручен на тестирање у Ногинск, у близини Москве.

Самоуправљајући мењач је монтиран на камион у мају, наводи се у извештају.

Камаз - Sputnik Србија
Руски камион без возача појавиће се 2017. године

Систем се састоји од радара, лидар уређаја (оптички инструмент који осветљава циљ ласером и тако мери раздаљину и анализира рефлексије светлости), видео-камере, комуникационих уређаја и табле компјутера.

Покретна даљинска контролна станица је такође развијена и монтирана.

Први тестови камиона без возача „Камаз-5350“ спроведени су у граду Набережње Челни, у коме се налази предузеће.

Оклопно возило Тајфун - Sputnik Србија
„Тајфун“ — ново оклопно возило руске војске

Током испитивања у близини Москве планиране су разноврсне вежбе, укључујући моторизовану пратњу, тестове даљинске контроле, вожњу одређеном рутом и вожњу искључиво на основу података из уграђених камера и опреме ГПС / ГЛОНАС.

Инжењери ће проценити и анализирати шта камион може да „види“.

Током испитивања возач ће бити у кабини како би надгледао електронику.

Према речима директора „Камаза“ Сергеја Когогина, масовна производња камиона на управљање без возача ће почети у року од две године. Очекује се да се камион нађе на путевима између 2025-2027. године.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала