00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
16:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
„Змајева жена“ - прича о Јелени Гатилузио, супрузи деспота Стефана Лазаревића
16:00
30 мин
СВЕТ СА СПУТЊИКОМ
Одбројавање пред најважније изборе на свету – шта ће бити дан после
17:00
60 мин
ДОК АНЂЕЛИ СПАВАЈУ
Слободан Бркић - очи које на оба света гледају
20:00
60 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Легендарна „победа“ — Симбол совјетског живота

Пратите нас
Аутомобил ГАЗ М-20 „победа“ један је од симбола послератног Совјетског Савеза. Легендарни аутомобил, својевремено велики технолошки напредак, ушао је у производњу пре 69 година.

Аутомобил ГАЗ М-20 „победа“ један је од симбола послератног Совјетског Савеза. Легендарни аутомобил, својевремено велики технолошки напредак, ушао је у производњу пре 69 година.

© Sputnik / Dobrovolskiy / Уђи у базу фотографијаПрвобитно је било предвиђено да овај модел носи име „родина“ (рус. отаџбина), али, како је направљен током Великог отаџбинског рата, добио је име „победа“.

На слици: Радионица у којој су састављани аутомобили „победа“ и ЗИМ у оквиру Горковског аутомобилског завода (ГАЗ), који је претходно носио име Вјачеслава Михајловича Молотова.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
1/11
Првобитно је било предвиђено да овај модел носи име „родина“ (рус. отаџбина), али, како је направљен током Великог отаџбинског рата, добио је име „победа“.

На слици: Радионица у којој су састављани аутомобили „победа“ и ЗИМ у оквиру Горковског аутомобилског завода (ГАЗ), који је претходно носио име Вјачеслава Михајловича Молотова.
© Sputnik / Konstantin Rodikov / Уђи у базу фотографијаПрва серија „победа“ изашла је из производње 28. јуна 1946. године.

На слици: Имитатор Јозефа Стаљина поред аутомобила „победе“ у Сверуском изложбеном центру.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
2/11
Прва серија „победа“ изашла је из производње 28. јуна 1946. године.

На слици: Имитатор Јозефа Стаљина поред аутомобила „победе“ у Сверуском изложбеном центру.
© Sputnik / Ramil Sitdikov„Победа“ је први совјетски аутомобил састављен искључиво од делова домаће производње.

На слици: Посетилац слика ГАЗ М-20 „победу“ на отварању историјске мото-изложбе ГАЗ аутомобила „Хероји свог времена“ у ГУМ-у, најпознатијем трговинском центру у Москви.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
3/11
„Победа“ је први совјетски аутомобил састављен искључиво од делова домаће производње.

На слици: Посетилац слика ГАЗ М-20 „победу“ на отварању историјске мото-изложбе ГАЗ аутомобила „Хероји свог времена“ у ГУМ-у, најпознатијем трговинском центру у Москви.
© Sputnik / Уђи у базу фотографијаПутници су могли да се удобно сместе у њену пространу салонску кабину, направљену коришћењем тада најмодернијих технологија.

На слици: „Победа“ из 1950. године на изложби егзотичних аутомобила одржаној на аеродрому Тушино у Москви.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
4/11
Путници су могли да се удобно сместе у њену пространу салонску кабину, направљену коришћењем тада најмодернијих технологија.

На слици: „Победа“ из 1950. године на изложби егзотичних аутомобила одржаној на аеродрому Тушино у Москви.
© Flickr / Wasile„Победа“ је имала жмигавце, АМ радио, грејач и два електрична брисача – нешто што је недостајало совјетским аутомобилима старије генерације.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
5/11
„Победа“ је имала жмигавце, АМ радио, грејач и два електрична брисача – нешто што је недостајало совјетским аутомобилима старије генерације.
© Sputnik / Igor RussakБио је то први аутомобил у Совјетском Савезу који је користио понтон стил – револуционарни дизајн без зглобних блатобрана, прагова за пењање у аутомобил и других некомпактних елемената.

На слици: „Победа“ из 1958. на Тргу Светог Исака на почетку релија за електричне аутомобиле од Санкт Петербурга до Монте Карла.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
6/11
Био је то први аутомобил у Совјетском Савезу који је користио понтон стил – револуционарни дизајн без зглобних блатобрана, прагова за пењање у аутомобил и других некомпактних елемената.

На слици: „Победа“ из 1958. на Тргу Светог Исака на почетку релија за електричне аутомобиле од Санкт Петербурга до Монте Карла.
© AP Photo / Dmitry Astakhov„Победе“ су постале део такси флоте 1946. године.

На слици: Дмитриј Медведев улази у „победу“ из 50-их година у близини Волоколамска, града који се налази 129 км североисточно од Москве, 7. маја 2010. године.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
7/11
„Победе“ су постале део такси флоте 1946. године.

На слици: Дмитриј Медведев улази у „победу“ из 50-их година у близини Волоколамска, града који се налази 129 км североисточно од Москве, 7. маја 2010. године.
© Sputnik / Grigoriy Sisoev / Уђи у базу фотографијаГодине 1976. штампане су поштанске марке са „победом“.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
8/11
Године 1976. штампане су поштанске марке са „победом“.
© Flickr / Wasile„Победа“ је повучена из производње 1958. године, али су је људи и даље возили захваљујући дуготрајности која јој је својствена. Укупно је произведено приближно 240.000 „победа“.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
9/11
„Победа“ је повучена из производње 1958. године, али су је људи и даље возили захваљујући дуготрајности која јој је својствена. Укупно је произведено приближно 240.000 „победа“.
© AP Photo / Joshua Roberts/PoolАутомобили марке „победа“ били су популарни у скандинавским земљама и у Белгији.

На слици: Амерички државни секретар Џон Кери диви се „победи“ руског министра иностраних послова Сергеја Лаврова након церемоније полагања венаца на меморијални комплекс у руском граду Сочију, посвећен погинулима у Другом светском рату.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
10/11
Аутомобили марке „победа“ били су популарни у скандинавским земљама и у Белгији.

На слици: Амерички државни секретар Џон Кери диви се „победи“ руског министра иностраних послова Сергеја Лаврова након церемоније полагања венаца на меморијални комплекс у руском граду Сочију, посвећен погинулима у Другом светском рату.
© Sputnik / Kirill Braga / Уђи у базу фотографијаОвај аутомобил био је симбол послератног живота у Совјетском Савезу. Данас је „победа“ омиљена међу колекционарима.

На слици: Изложба ГАЗ М-20 олтајмера поводом обележавања 70. годишњице победе у Великом отаџбинском рату код меморијалног комплекса на Мамајевом кургану посвећеном херојима Стаљинградске битке, Волгоград.
Легендарна „победа“: Симбол совјетског живота - Sputnik Србија
11/11
Овај аутомобил био је симбол послератног живота у Совјетском Савезу. Данас је „победа“ омиљена међу колекционарима.

На слици: Изложба ГАЗ М-20 олтајмера поводом обележавања 70. годишњице победе у Великом отаџбинском рату код меморијалног комплекса на Мамајевом кургану посвећеном херојима Стаљинградске битке, Волгоград.
Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала