Као одговор на питање „Да ли, по вашем мишљењу, популарни медији објективно осветљавају међународне и унутрашње догађаје у вашој земљи или се налазе под утицајем политичара и крупног бизниса?“, велика већина Италијана (75 одсто), Шпанаца (69 одсто) и Француза (60 одсто) одговорила је да сумња у објективност популарних медија својих земаља.
Више од половине Американаца (53 одсто) и скоро половина Немаца (49 одсто) сигурна је да политичари и крупни бизнис утичу на објективност осветљавања информација у медијима. У објективност медија најмање сумњају у Великој Британији (43 одсто), али је овде и највећи проценат оних који не могу да одговоре на питање (24 одсто).
Анкету је спровела компанија „Ај-Си-Ем рисерч“ за агенцију Спутњик од 1. до 4. маја 2015. године. Узорак је износио 8.243 особа (2.005 у Великој Британији, 1.041 у Француској, 1.051 у Шпанији). Узорак репрезентује становништво по полу, узрасту и географији. Интервал поверења се креће +/- 3,1 одсто, уз поузданост од 95 одсто.