00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
17:00
60 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
20:00
60 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
21:00
30 мин
СПУТЊИК ИНТЕРВЈУ
07:00
30 мин
НОВИ СПУТЊИК ПОРЕДАК
17:00
60 мин
ОД ЧЕТВРТКА ДО ЧЕТВРТКА
20:00
60 мин
ВЕСТИ (реприза)
Зашто НАТО масовно пребацује војну технику из европских земаља у Пољску?
21:30
30 мин
ЈучеДанас
На програму
Реемитери
Студио Б99,1 MHz, 100,8 MHz и 105,4 MHz
Радио Новости104,7 MHz FM
Остали реемитери

Нови мост преко Тамиша успешно прошао испитивања

© Фото : РЖД ИнтернешнлНови железнички мост преко Тамиша
Нови железнички мост преко Тамиша - Sputnik Србија
Пратите нас
Нови мост преко реке Тамиш на левом колосеку пруге Београд – Панчево, који је изградила компанија „РЖД Интернешнел“, успешно је прошао сва статичка и динамичка испитивања, саопштено је данас из те компаније.

Изградња моста дужине 242 метара преко реке Тамиш, са главном конструкцијом од 82 метара и са пет прилазних конструкција, била је завршена половином септембра.

Зорана Михајловић и председник Руских железница Олег Белозјоров - Sputnik Србија
Од данас возови иду 120 на сат (видео)

Мост је саграђен према важећим европским нормама пројектовања (еврокодом), уз поштовање европских стандарда квалитета ИСО9001 и ангажовање српске компаније „Мостоградња“.

Конструкција метално решеткастог носача (главне конструкције) од легираног челика ће се користити још најмање 100 година. Овај челик, поредуобичајених примеса, садржи у себи елементе који се специјално убацују у одређеним количинама ради обезбеђења тражених физичких или механичких карактеристика.

Лeгирујући адитиви повећавају чврстоћу, отпорност челика на корозију, смањују опасност од крхког лома.

Коловозни део моста има континуирану конструкцију шинског колосека. Она омогућује пропуштање модерних теретних возова и удобно кретање путничких возова брзином до 120 километара на сат. Бојење моста савременим материјалима ће обезбедити поуздану заштиту од корозије у року од најмање 25 година.

Пруга, илустрација - Sputnik Србија
Реконструкција последње деонице Коридора 10

Пројектни институт ЦИП је испитао мост на статичко оптерећење из вагона хопер-дозатора, комплетно напуњених шљунком, а затим су обављена испитивања динамичким оптерећењем — кретањем локомотиве брзином од 10, 40, 80 и 100 километара на сат.

Пројекат модернизације линије Београд — Панчево у вредности од више од 90 милиона долара, „РЖД Интернешнел“ реализује за рачун средстава руског државног извозног кредита, одобреног Републици Србији.

Пројекат садржи реконструкцију постојећег колосека, изградњу и електрификацију новог колосека надеоници дужине 16 километара, као и изградњу железничке инфраструктуре дуж трасе.

Све вести
0
Да бисте учествовали у дискусији
извршите ауторизацију или регистрацију
loader
Ћаскање
Заголовок открываемого материала