Изградња моста дужине 242 метара преко реке Тамиш, са главном конструкцијом од 82 метара и са пет прилазних конструкција, била је завршена половином септембра.
Мост је саграђен према важећим европским нормама пројектовања (еврокодом), уз поштовање европских стандарда квалитета ИСО9001 и ангажовање српске компаније „Мостоградња“.
Конструкција метално решеткастог носача (главне конструкције) од легираног челика ће се користити још најмање 100 година. Овај челик, поредуобичајених примеса, садржи у себи елементе који се специјално убацују у одређеним количинама ради обезбеђења тражених физичких или механичких карактеристика.
Лeгирујући адитиви повећавају чврстоћу, отпорност челика на корозију, смањују опасност од крхког лома.
Коловозни део моста има континуирану конструкцију шинског колосека. Она омогућује пропуштање модерних теретних возова и удобно кретање путничких возова брзином до 120 километара на сат. Бојење моста савременим материјалима ће обезбедити поуздану заштиту од корозије у року од најмање 25 година.
Пројектни институт ЦИП је испитао мост на статичко оптерећење из вагона хопер-дозатора, комплетно напуњених шљунком, а затим су обављена испитивања динамичким оптерећењем — кретањем локомотиве брзином од 10, 40, 80 и 100 километара на сат.
Пројекат модернизације линије Београд — Панчево у вредности од више од 90 милиона долара, „РЖД Интернешнел“ реализује за рачун средстава руског државног извозног кредита, одобреног Републици Србији.
Пројекат садржи реконструкцију постојећег колосека, изградњу и електрификацију новог колосека надеоници дужине 16 километара, као и изградњу железничке инфраструктуре дуж трасе.