„Одлуком да региструјемо ’Танјуг инфо‘ сачували смо традицију највећег српског бренда у области информисања. Танјуг као новинска агенција је био институција и лидер у региону, који је званично престао са радом дана 5. новембра ове године, када је то објављено у Службеном гласнику“, нагласио је Мирковић.
„Схватајући значај традиције на којој почивају темељи будућности“, објаснио је Мирковић, „одлучили смо да овај бренд сачувамо због нас и будућих генерација“.
„Имајући у виду да смо пре извесног времена преузели најстарији спортски лист ’Спорт‘, који постоји већ 70 година, могу слободно да кажем да смо на неки начин постали чувари традиције српских медија“, изјавио је Мирковић.
После два неуспешна круга приватизације, Јавно предузеће Новинска агенција „Танјуг“ је, на основу Закона о информисању и медијима, преостало да постоји одлуком Владе Србије од 5. новембра, која је објављена у Службеном гласнику.