Београдска публика биће у прилици да погледа спекткл који су током десет година извођења увек пратиле овације на престижним светским сценама, попут Државног кремаљског дворца у Москви, Кијевске опере, те националних позоришта Америке, Аустралије, Сингапура, Канаде, Кореје, Румуније.
Денис Матвијенко је много постигао као играч класичног балета и зато је тежио да овлада и кореографијама модерног балета. Почео је да сарађује с признатим светским кореографом Едвардом Клугом, а то је довело до настанка модерних балета „Радио и Јулија“ и „Кватро“, који су изазвали велико одушевљење публике у Русији и Украјини.
„Може се плесати чак и на звук кише или на откуцаје срца, зато су балет и рок музика одличан спој“, изјавио је Матвијенко.
Познати румунски кореограф Едвард Клуг, који живи и ради у Словенији, у представи „Радио и Јулија“ користио је познате песме „Рејдиохеда“.
„Могли бисте ово назвати уврнутом верзијом. Моја намера није била да поново испричам испричану причу, него да приуштим публици искуство из друге перспективе“, објаснио је Клуг, који каже да се намерно удаљио од Шекспирове верзије.
„Балет ’Кватро’ Клуг је поставио 2009. године специјално за мене, Леонида Сарафанова, моју супругу Анастасију и Леонидову супругу Олесију Новикову“, открио је Денис Матвијенко и додао да за разлику од балета „Радио и Јулија“ у балету „Кватро“ не постоји јасан след радње.
„При стварању ове представе Клуг је кренуо од карактера уметника, дао нам обрисе приче, а ми смо је допунили свако на свој начин. Гледаоци такође смишљају своју причу гледајући четири уметника на позорници. И то је врло интересантан и јединствен доживљај“, прича Матвијенко.
„Рејдиохед“ имао је велики утицај на многе музичке правце, а с продатих више од 30 милиона албума спада међу великане светске музичке сцене.