До краја године у Русији би требало да буде отворено 60 продавница, које ће продавати производе овог бренда.
Директор маркетинга овог руског концерна Владимир Дмитријев рекао је руским медијима да је компанија, због антируских санкција, „озбиљно размотрила маркентишку политику“ и да се сада више преоријентисала на домаће купце.
Велики део, чак 70 одсто, ловачког и спортског оружја „Калашњиков“ је продавао у Сједињеним Државама и Европској унији.
„’Калашњиков‘ је светски бренд, а ми с правом верујемо да ће одећа и сувенири са нашом етикетом бити тражени међу купцима, и то подједнако као што су тражени наши главни производи“, рекао је Дмитријев.
Ко ће дизајнирати спортску и свакодневну одећу овог бренда засад није откривено, али се очекује да ће колекција бити представљена у оквиру форума „Армија 2016“ у подмосковском градићу Кубинки, у септембру ове године.
Осим тога, очекује се да ће „Калашњиков“ на истом овом догађају представити и нову, модернизовану линију ватреног оружја.
У настојању да популаризује и промовише свој бренд „Калашњиков“ није усамљен — први у Русији је то учинио познати произвођач оклопне технике „Уралвагонзавод“, па се данас могу купити мајице, дуксерице, капе, јакне, торбе и обућа са потписом овог бренда.
Осим тога, како је раније саопштено, концерн „Калашњиков“, који улази у састав државне корпорације „Ростех“, почео је са радом на корпоративном универзитету за системско обучавање особља.
Заменик генералног директора за квалитет и развој производног система Михаил Нењуков изјавио је да ово решење треба да обезбеди развој стручности и знања особља компаније.
На корпоративном универзитету биће уведени програми обуке и развоја за раднике и организовани различити семинари и специјални курсеви за запослене у концерну.
Они који се буду обучавали биће подељени по различитим смеровима: менаџерски, функционални и индивидуални.
Индивидуални програми биће усмерени на усавршавање, добијање знања у блиским професијама и развој личне ефикасности, рекао је Нењуков.
У „Ростеху“ су саопштили да је стварање сопствених универзитета један од будућих задатака корпорације.