У следећој фази пробних летова планираних за крај године, хеликоптер ће покушати да обори рекорд у брзини од 500 км/ч.
Супербрзи хеликоптери тестирају се и у САД и западној Европи. Тамо, наравно, не иде све по плану, али њихови хеликоптери могу да лете стабилном брзином од око 400 км/ч и Русија не сме себи да дозволи да за њима заостаје.
Током руског сајма хеликоптера 2009, Русија је показала бројне моделе супербрзих хеликоптера израђених по моделу Ка-92 средње класе хеликоптера који могу да лете брзином од 450 км/ч у дужини од 1.500 км.
Коаксијални путнички хеликоптер са 30 места за седење направљен је тако да слети на било коју површину, што га чини идеалним за ванредне ситуације и за превоз путника до далеких нафтних бушотина и градилишта на крајњем северу, па чак и на Арктику.
Некадашњи директор „Руских хеликоптера“ Андреј Шибитов изјавио је да ће први Ка-92 полетети 2018, а пројектанти су саопштили да би уз адекватно финансирање могли да га направе за пет година.
Ка-92 у природној величини никада није израђен. Међутим, они праве летеће лабораторије под називом демонстратор перспективног супербрзог хеликоптера, који је показан на прошлогодишњем аеромитингу МАКС.
Његов главни елемент је нови главни систем ротора који помаже да се одложи раздвајање протока ваздуха на главним лопатицама ротора, што се обично дешава при брзинама већим од 350 км⁄ч, али су задржали класичну конфигурацију.
Програм демонстрације развоја је 2016. подељен је на два дела: тестирање перспективног супербрзог хеликоптера који се изводи као пројекат „Брзина“ и развој перспективног путничког хеликоптера средње класе са максималним теретом преко десет тона.
Резултат тестирања и технологије развијене у његовим оквирима могле би бити примењене на друге хеликоптерске програме, укључујући и нови карго хеликоптер Ми-38.