Пекиншка компанија „Туту“ је први светски бренд који накит оплемењује високо-технолошком социјалном комуникацијом и на тај начин га чини не само лепим, већ и функционалним.
Од када су наочаре компаније „Гугл“ донеле нови концепт „носивих уређаја“, у свету су се појавили разне справице. Међутим „Туту“ сматра да је њихов накит пре свега модни производ. За разлику од других познатих брендова, та компанија је одлучила да се не ограничава на један одређени производ, већ је представила своје производе у серијама или колекцијама.
Ево како изгледа паметни накит: лупкање или протресање чини да огрлица или наруквица са уграђеним струјним колом ради као педометар, калкулатор за потрошњу калорија, подсетник за оне који превише седе или као монитор за штетне ултравиолетне зраке. Такође га можете пребацити на светлећи режим да би накит непрестано бљештао, што ће омогућити да засигурно „засијате као дијамант“.
Упарени са блутутом носиоци накита чак могу и да комуницирају лупкањем или протресањем својих модних детаља. Помоћу накита могу да се пошаљу разне поруке, од „Недостајеш ми“ до „Извини“.
Сваки комад паметног накита у малопродаји се продаје по цени од хиљаду до две хиљаде јуана (150 до 300 долара).
Иновативни бренд за производњу накита, који су заједнички основали кинески интернет предузетник Ванг Ђиеминг и италијански дизајнер Марко дел Мазо, дебитовао је у октобру 2015. године у Милану. Серијска производња почела је у јуну, а од краја јула 2016. године почела је продаја преко интернета на њиховој онлајн продавници.
Компанија „Туту“ је саопштила да ће ускоро лансирати још колекција паметног накита са побољшаним функцијама, од којих ће део накита бити за мушкарце.