Миљковић је победио и у последњој трци сезоне, која се возила у хрватском Бузету, и још једном доказао доминацију на брдским стазама.
Прву трку Mиљкoвић је завршио први, са временом од 2 минута, 44 секунде и 559 хиљадитих делова секунде. Због квара на аутомобилу хрватског колеге Томислава Мухвића Миљковић је морао да понови први старт. Одвозио је сјајно и већ тада однео прву победу.
После његове трке је почела да пада киша и возачи су морали да промене гуме.
На другу трку се дуго чекало због клизаве стазе и излетања.
Тек око 17 часова је млади шампион дошао на старт… То је био почетак исписивања историје.
После фантастичног старта трку је одрадио малтене као прву, са временом од 3 минута, 2 секунде и 525 хиљадитих делова секунде и укупним временом од 5 минута, 47 минута и 84 хиљадитих делова секунде победио за титулу првака Европе.
Током готово читаве сезоне Миљковић је био први у генералном пласману, док га је Аустријанац Кристијан Швајгер пратио у стопу. Имао је Никола прилику и да калкулише, и другим местом у Хрватској обезбеди титулу. Али то код њега не постоји као опција, када седне за волан — само концентрација и пун гас… До победе!
Тако је, са само двадесет једном годином, постао најмлађи европски шампион. У Бузету код Ријеке возила се последња, 12. трка у сезони. Од тих 12 трка, Никола је осам пута победио, три пута био други и једном трећи. Од 12 трка, 12 пута на постољу!
Сезона из снова за младог српског возача, која га винула на кров Европе у ЕХЦЦ, такмичењу које је пре 4 године успео да освојио и Душан Дуца Борковић.
Спутњик је једини српски медиј који је пратио нашег шампиона и, уз ускоспецијализовани портал „Tрке“, једини који му је пружио медијску подршку.