Успешна инжењерска решења за овај легендарни аутомобил подупире и његова доказана поузданост јер неки власници и даље возе овај аутомобил.
Ово возило се сматра пробојем у Совјетској аутомобилској индустрији. ГАЗ-21 је први аутомобил у СССР-у са аутоматским мењачем, а уједно први на свету који је имао блок у потпуности израђен од алуминијума са измењивим хилзнама — омотачима клипова. Захваљујући овим и другим предностима, 1958. је добио Гран при на међународној изложби у Бриселу. После тог успеха, ГАЗ-21с се извозио у 75 земаља широм света, а сви су потврђивали висок квалитет возила.
© Sputnik / Maximov / Уђи у базу фотографијаПутнички аутомобили „волга” на производној линији „Горовског аутомобилног завода“.
Путнички аутомобили „волга” на производној линији „Горовског аутомобилног завода“.
© Sputnik / Ilya BogachevМодел ГАЗ-21 (модификација ГАЗ-21 „волга”) прве серије изложене у државном Војно-техничком музеју у селу Ивановски у Московској области.
2/16
© Sputnik / Ilya Bogachev
Модел ГАЗ-21 (модификација ГАЗ-21 „волга”) прве серије изложене у државном Војно-техничком музеју у селу Ивановски у Московској области.
© Sputnik / Alexei Danichev / Уђи у базу фотографијаИзлагање на сајму старих аутомобила, одржаном уз подршку Московског музеја старинских аутомобила и колекционара старих аутомобила у Санкт Петербургу. ГАЗ-21 другог серијала, са хромираним јеленом на хауби.
Излагање на сајму старих аутомобила, одржаном уз подршку Московског музеја старинских аутомобила и колекционара старих аутомобила у Санкт Петербургу. ГАЗ-21 другог серијала, са хромираним јеленом на хауби.
© Sputnik / Alexander Mokletsov / Уђи у базу фотографијаСовјетски пилоти-космонаут Владимир Комаров са ћерком Ирином полира свој трећи по реду ГАЗ-21.
Совјетски пилоти-космонаут Владимир Комаров са ћерком Ирином полира свој трећи по реду ГАЗ-21.
© Sputnik / Anton Denisov / Уђи у базу фотографијаКабина и панел-плоча у аутомобилу ГАЗ-21 „волга” на 13. Галерији „Илија Сорокин”, изложби класичних аутомобила и антиквитета.
Кабина и панел-плоча у аутомобилу ГАЗ-21 „волга” на 13. Галерији „Илија Сорокин”, изложби класичних аутомобила и антиквитета.
© Sputnik / Dobrovolskiy / Уђи у базу фотографијаКараван средње класе ГАЗ-22 „волга”, произведен на основу ГАЗ-21.
Караван средње класе ГАЗ-22 „волга”, произведен на основу ГАЗ-21.
© Sputnik / Dronov / Уђи у базу фотографијаСтуденти медицине раде са амбулантним тимовима у граду Фрунзе током усавршавања. ГАЗ-22с су често користили као возило хитне помоћи.
Студенти медицине раде са амбулантним тимовима у граду Фрунзе током усавршавања. ГАЗ-22с су често користили као возило хитне помоћи.
© Фото : gaz23.comГАЗ-23 је такође произведен на бази ГАЗ-21 и може да убрза до 170 км/ч или више. У званичним поверљивим документима назван је аутомобилом велике брзине и возилом за пратњу, јер је то била моћнија верзија специјално дизајнираног аутомобила за КГБ и друге совјетске тајне службе.
ГАЗ-23 је такође произведен на бази ГАЗ-21 и може да убрза до 170 км/ч или више. У званичним поверљивим документима назван је аутомобилом велике брзине и возилом за пратњу, јер је то била моћнија верзија специјално дизајнираног аутомобила за КГБ и друге совјетске тајне службе.
© Sputnik / Уђи у базу фотографијаИнокентије Смотуновски као Деточкин поред аутомобила ГАЗ-21 током снимања филма „Чувај се аутомобила” (Береги́сь автомоби́ля).
Инокентије Смотуновски као Деточкин поред аутомобила ГАЗ-21 током снимања филма „Чувај се аутомобила” (Береги́сь автомоби́ля).
© Sputnik / Ramil Sitdikov / Уђи у базу фотографијаГАЗ-21 из друге серије „волге” током Параде трамваја у Москви .
ГАЗ-21 из друге серије „волге” током Параде трамваја у Москви .
© Sputnik / Yuryi Abramochkin / Уђи у базу фотографијаБриселска компанија Скалдија-Волга продаје у Белгији путничке аутомобиле произведене у СССР-у.
Бриселска компанија Скалдија-Волга продаје у Белгији путничке аутомобиле произведене у СССР-у.
© Sputnik / Oleg Ivanov / Уђи у базу фотографија„Волга” је популаран аутомобил и у Републици Гвинеји.
„Волга” је популаран аутомобил и у Републици Гвинеји.
© AP Photo / David GuttenfelderГАЗ-21 као такси у Авганистану, 2006. Ови аутомобили и даље се могу видети на тамошњим улицама, где су поново доказали своју поузданост.
13/16
© AP Photo / David Guttenfelder
ГАЗ-21 као такси у Авганистану, 2006. Ови аутомобили и даље се могу видети на тамошњим улицама, где су поново доказали своју поузданост.
© Sputnik / Vladimir Rodionov / Уђи у базу фотографијаРуски председник Владимир Путин и тадашњи председник САД Џорџ Буш током вожње Путиновим аутомобилом ГАЗ-21 „волга” друге серије током њиховог састанка у Новом Огареву.
Руски председник Владимир Путин и тадашњи председник САД Џорџ Буш током вожње Путиновим аутомобилом ГАЗ-21 „волга” друге серије током њиховог састанка у Новом Огареву.
© Sputnik / Alexei Danichev / Уђи у базу фотографијаГАЗ-21 „волга” аутомобил на сајму старих аутомобила у Санкт Петербургу.
ГАЗ-21 „волга” аутомобил на сајму старих аутомобила у Санкт Петербургу.
ГАЗ-21 „волга” на Сајму олдтајмера у Москви.