Као што је већ познато, компанија „РЖД Интернешенел“, а на захтев инвеститора — „Инфраструктура железнице Србије“ је на надвожњацима изводила додатне радове, за чијим извођењем је потреба наступила током саме реализације пројекта.
„У августу 2015. године, након полагања новог горњег строја пруге, приликом испитивања за пуштање возова у саобраћај, на надвожњацима су се појавиле значајне деформације. На захтев ’РЖД Интернешенел‘ је извршен додатни технички преглед надвожњака методом ултразвучне дефектоскопије варова. На основу додатног прегледа је утврђено, да су распони моста оштећени, те да би примена раније прописаних пројектних решења, довела до рушења конструкције“, додаје се у саопштењу.
Током реконструкције надвожњака је извршено преуређење средњих стубова, бушење и бетонски радови, монтажа нових челичних распона, и у коначној фази је саниран асфалт на коловозу и на тротоарима уз коловоз. Након завршетка радова на реконструкцији надвожњака, на њима преостаје да се санира горњи строј пруге и контактна мрежа.
Без обзира на то, што су ови радови створили возачима у друмском превозу привремене непријатности, радови су спречили евентуалне трагичне догађаје. „РЖД Интернешенел“ планира, да у новембру 2016. године заврши извођење свих радова на надвожњацима.